bloedverlies + ziekenhuisopname

Pff, zo schrik je je even rot dinsdag op woensdag nacht bloedverlies en toen woensdag ochtend maar even gebeld. Ik mocht gelijk langskomen en toen ze een flink aantal onderzoeken hadden gedaan werd er gezegt dat ik moest blijven tot het over was en bedrust.
Mijn baarmoederkoek bleek laag te zitten en als die verder los zou laten zou het misgaan.
Het werd gelukkig steeds minder en vannochtend mocht ik gelukkig weer naar huis, nog wel met rust maar gelukkig thuis.

Voor nu ziet het er gelukkig goed uit, nu weer lekker genieten.

Liefs Floor nu 22w 2d

Ja mag gelukkig wel weer wat meer dan alleen maar op mn bed liggen, maar nog niet winkelen of dat soort dingen. En donderdag weer een afspraak bij de gyneacoloog en dan hoor ik het wel weer.

Ook geen gekke huishoudelijke klusjes doen.
Ik mocht bv niet meer de ramen zemen en was ophangen (volgens mij ging het erom dat ik mijn armen lag moest houden)
Hou je aan je rust zoveel mogelijk als dat kan
Succes

He lieve floor,

schrok een beetje van je verhaal. Hoop dat alles goed gaat, en dat je zelf van de schrik bekomen bent. Laat je maar behandelen als een princes.

Ik hang nog steeds op het zwanger worden na een miskraam forum. Wil maar niet opschieten zeg maar. Goed voor je zelf zorgen!

liefs nath

Het blijft tot nu toe rustig, af en toe nog wel last van mijn buik met die steken die ik toen ook had maar gelukkig geen bloed meer.
Donderdag weer naar de Gyneacoloog kijken wat ze dan zegt.

Terug
Bovenaan