Bloedverlies zwanger 6 weken

<p>Help help help! <br /><br /></p><p>ik ben momenteel 6,5 weken zwanger.</p><p>vorige week donderdag 9/4 heb ik me 1ste echo gehad waar alleen een vruchtzakje te zien was en geen hartslag. As vrijdag heb ik weer een afspraak om te kijken of er dus een hartje te zien is.</p><p>Alleen heb ik sinds vorige week vrijdag (10/4) bruine afscheiding wat later helderrood bloed was met kleine klontjes. Het veranderd van bruin naar rood. Op dit moment nog steeds bloed, ik kan ongeveer een halve dag met 1 maandverband lopen. <br />Geen buikkrampen,  Zwangerschapsymptomen zijn wel wat minder nu zoals niet veel pijnlijke borsten. Ik maak me echt super veel zorgen dat het een miskraam is.</p><p>heeft iemand hiermee ervaring.</p><p>Ps het is me 1ste zwangerschap :(</p><p>bedankt alvast :)  </p>

Ik wil je geen valse hoop geven, alleen een beetje geruststellen. Het kan twee kanten op gaan. Ik had vroeg in mijn zwangerschap ook last van bloedingen. En die werden ook steeds heviger. Ik heb daardoor al heel vroeg een echo gehad om te kijken of het goed was, en telkens als ik weer bloedingen had belde ik opnieuw. Ik was zo angstig en zo onzeker want ook ik had geen kwaaltjes. Maar inmiddels ben ik bijna 36 weken zwanger van een (vooralsnog) gezond meisje.
Bel je verloskundige en leg de situatie uit. Als je bloedingen hebt of onzeker bent meteen bellen. Liever 10 keer te veel dan 1 keer te weinig en ik denk dat de verloskundige dat alleen maar kan beamen. Ik heb wat keren aan de telefoon gehangen hoor. Niet bang zijn dat je lastig bent want dat ben je niet. Echt, gewoon bellen en misschien dat je eerder langs kan komen. Je loopt al veel te lang met dit onzekere gevoel rond! 

Ik heb geen idee, wil je alleen een hele dikke knuffel geven. Wat super spannend en onzeker!
Hopelijk kan je snel bij de verloskundige terecht! 

@lentekindje
ik heb de gynaecholoog afgelopen vrijdag en zaterdag gebeld. Ze heeft gezegd dat ik dus moet afwachten tot as vrijdag omdat het geen zin had om nu al te kijken. Pas bij heftige bloeding zoals binnen 1 uur een volle maandverband contact opnemen en bij heftige buikkrampen.
ik heb nou vannacht wel meer bloedverlies gehad ik voelde het echt lopen. Onzekerheid maakt me echt zo verdrietig.

bedankt voor je verhaaltje, ik hoop dat het bij mij ook zo is.
Wat was de reden van jouw bloeding? 

@lentekindje
ik heb de gynaecholoog afgelopen vrijdag en zaterdag gebeld. Ze heeft gezegd dat ik dus moet afwachten tot as vrijdag omdat het geen zin had om nu al te kijken. Pas bij heftige bloeding zoals binnen 1 uur een volle maandverband contact opnemen en bij heftige buikkrampen.
ik heb nou vannacht wel meer bloedverlies gehad ik voelde het echt lopen. Onzekerheid maakt me echt zo verdrietig.

bedankt voor je verhaaltje, ik hoop dat het bij mij ook zo is.
Wat was de reden van jouw bloeding? 

Terug
Bovenaan