Bloedverlies

Hallo Dames.

Sinds 15 oktober weten wij dat we zwanger zijn. Volgens onze berekening mogen we mini ons verwachten in juni 2018. Helemaal in de wolken totdat ik woensdag naar de wc ging.
Huilend de verloskundige gebeld dat ik bloedverlies had. Nu was het bruin bloed. En kan het "oud" bloed zijn maar ook begin van een miskraam. Dit is onze 1e zwangerschap dus geen idee hoe alles gaat lopen. Vandaag geen last gehad van bloedverlies maar volgens de verloskundige kan het nog terug komen.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Ik heb dat ook gehad en was uiteindelijk een miskraam maar bloedverlies werd wel elke dag erger, wil je niet angstig maken het kan inderdaad ook oud bloed zijn, ik had toen ook helemaal geen buikpijn of krampen dus dacht ook komt wel goed maar helaas.. wil je niet bang of angstig maken maar het kan dus altijd. Gebeurt zo onwijs vaak. 
Hoop dat het goed voor je uitpakt. 

Ah jeetje! Ik had wel gelezen dat het vaker voorkomt dan mensen soms denken. Ik heb nu 2dagen geen last gehad van verlies. Hopen dat het weg blijft. 
Bedankt voor je reactie!

He wat vervelend, wij hebben afgelopen maandag ontdekt dat we zwanger zijn van onze eerste. Toen ik dinsdag opstond schrok ik ook heel erg van mijn bloedverlies, heb toen contact gehad met huisarts en die wilde een controle uitvoeren. Volgens haar zou het uitlopen op een miskraam... Woensdag contact gehad met VK en zij stelde me wat meer gerust, het kan dus ook bij je zwangerschap horen. Natuurlijk blijft het spannend. Als het goed is ben ik vandaag 7 weken en 2 weken terug dacht ik nog een menstruatie te hebben gehad. Onjuist dus maar ook die bloeding is gestopt! Laten we duimen dat beide zwangerschappen door mogen zetten. Succes met de spanning! 

Als je 7 weken zwanger bent kan je al voor een vroege echo bij je vk terecht dan weet je gelijk hoe het zit. Ik had met 7 weken ook al een kloppend hartje dus dat kan wel, helaas week later miskraam. 

Die van ons is volgens de betaling van sensitest ongeveer 36 dagen nu. 6 november hebben wij een eerste gesprek bij de verloskundige maar dat is meer informatief. Voor een eerste echo worden we nog doorverwezen naar een ander bureau. 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en inderdaad hopen dat ze willen blijven zitten :)

Ik had 10 dagen na mijn positieve test ook druppels helderrood bloedverlies bij het afvegen op het wc papiertje en vrijmild tussendoor. Ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Verder geen heftige buikkrampen ofzo. Dit heeft tot ongeveer een kleine 2 weken geduurd. Eerst waren het meerdere druppels helderrood bloed op het wc papiertje, daarna meer lichtroze na een dag of drie meer bruine en zwarte vegen van wel 8 cm lang! Heel onzeker werd ik ervan en ik wist totaal niet of het de zwangerschap af zou gaan breken. Ik was bang dat het een miskraam zou gaan worden. De controle met 6 weken en 4 dagen wees uit dat het vruchtje al een hartslag had en het was prima uitwendig te zien. Yeah, wat was ik opgelucht! ( dat was 4 weken en 4 dagen na conceptie) Na de controle werd liep het bloedverlies af, gelukkig, want het maakte me hoe dan ook nog steeds een klein beetje onzeker. Het leken op een gegeven moment ook wel minuscule stukjes, vliesjes/kleine stolseltjes. Maar inmiddels ben ik bijna 26 weken. Dus bloedverlies hoeft zeker niet altijd het einde te zijn van je zwangerschap. Succes meiden, ik hoop dat jullie wat aan mijn gedetailleerde post hebben! Ik heb me toen ook rot gezocht naar informatie. Gewoon snel de afspraak inplannen bij de verloskundige, als die controle goed is dan geeft dat echt heel veel rust! 

Terug
Bovenaan