Bloedverlies

Vandaag onze 1e echo gehad met volgens eigen berekening 6 wk + 6 dg. (Zo vroeg ivm met 2 eerdere miskramen)

Verder nog nooit last gehad van bloedverlies, maar nu ineens voor de echo helderrood bloedverlies. Moest mijn blaas legen voor een inwendige echo. Op de echo was een vruchtje te zien van 6 wk en 4dg met een kloppend hartje van 130 slagen per minuut. Ze zag wel wat bloed aan de zijkant van het vruchtje.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft? Goed of slecht. Ik ben een beetje gerustgesteld door het kloppende hartje, maar het bloedverlies maakt me heel erg aan het twijfelen. Aankomende woensdag gelukkig weer een echo.

Liefs

Hoi!
dat is schrikken! Wat zei de verloskundige er over? Afwachten?
ik heb er helaas wel ervaring mee.. ik had met 7+1 week een goede echo met hartslag, na anderhalf week verloor ik 1 druppel bloed waarna het meteen weer stopte.. nieuwe echo gemaakt en toen zagen ze dat het hartje niet meer klopte en was gestopt een dag na de eerste echo? uiteindelijk heb ik 2 weken later een curretage gehad omdat het niet zelf wilde komen.. maar mijn verloskundige zei voor de slechte echo dat het ook goed kan zijn en gewoon een onverklaarbare bloeding is..
ik zal voor je duimen en hopen dat het goed is!

Jeetje wat heftig zeg! Vk zei idd afwachten tot woensdag, tenzij het bloedverlies erger wordt. Moet zeggen dat het voor nu bijna is gestopt, fingers crossed!??
Dankjewel!

Met bloed bij het vruchtje heb ik geen ervaring. Met bloedverlies wel.. 

Ij heb al anderhalve week denk ik bijna elke ochtend bij het naar het toilet gaan bloedverlies. Soms houdt het langer aan, soms niet. In eerste instantie moest ik afwachten of het door zou zetten in een miskraam. Ik maakte me zorgen dus belde 2 dagen later nogmaals mijn VK waarna een echo ingepland werd om in ieder geval zeker te zijn van een miskraam of niet. 

Op de echo was alles perfect! Niets geks, gewoon een vruchtje dat veilig en rustig ronddwarrelt in mijn baarmoeder.. 

De echoscopiste gaf aan dat als hrt bloedverlies aanhoudt ze dit wel wil onderzoeken. Het hoeft nergens van te komen, maar het kan ook komen van een beginnende ontsteking ergens bijvoorbeeld. 
Het enige wat zr tot nu toe heeft kunnen vinden is dat mijn baarmoedermond naar buiten gericht staat waardoor deze tegen elkaar schuurt en wat bloed kan loslaten. 
In mijn geval geen miskraam dus, maar er zou een andere oorzaak kunnen zijn, of misschien is het wel helemaal niks! 

Ik heb gisteren een echo gehad. Alles goed. 8 weken en drie dagen zwanger . Alleen gisteren avond had ik ineens bloedverlies. Gelijk gebeld .ze vragen dan of je zwaar getilt hebt of gemeenschap  hebt gehad. Nee van dat alles niks. Heb uren geslapen. Vorige keer een miskraam gehad  rond deze tijd. Ben nu doodsbang. Mag je vragen om nog een echo voor de zekerheid. De stress is ook niet goed toch? Of ben ik dan gelijk een zeur. Hebben jullie allemaal een nieuwe echo laten maken?  Liefs joyce

Ik zou gewoon weer bellen hoor! 
Zullen ze vast wel begrip voor hebben aangezien je al een miskraam hebt gehad!
een zeur zal je nooit zijn! Je wil gewoon een gezond kindje op de wereld zetten! ?

Hoi,
ik heb hetzelfde voor, als ik juist uittel zou ik nu 6 weken en 6 dagen zijn, maar ben woensdag naar gynaecoloog gegaan owv bloedverlies... (vorige week al wat last gehad van spotting, maar nu feller).

hij zag op de echo dat ik idd zwanger was, maar de vruchtzak was maar 5mm en kwam dus niet overeen met 6 weken zwangerschap... donderdag heb ik alvast bloed laten trekken en daaruit bleek dat ik maar een hcg van 521 had, (op 3 weken tijd was die dus van 35 naar 521 gegaan, wat dus ook niet spectaculair is.)

Zowel huisarts als gynaecoloog denken nu aan een dreigende miskraam...

Het bloeden begint sinds vandaag terug af te nemen, heb ook tot nu toe niks pijn gehad ofzo,... maar mag pas dinsdag terug naar gynaecoloog voor nieuwe echo en het verdict te vernemen... ik ben zo bang om dit te verliezen...

heeft iemand dit al meegemaakt?? ik kan alle raad/steun gebruiken... :-s

Jeetje dat is wel heftig. Mischien is het ook nog wel veel te vroeg en dat je wat bloed verliesde wegens in nesteling. Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn miskraam pas buikpijn kreeg op het moment dat het gebeurde. Bij mij werd het met vijf weken al geconstateerd dat het vruchtje gestopt was met groeien en de miskraam begon pas met tien weken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit het zelfde is. Denk aan je zelf doe het rustig aan. En praat er over heel veel. Bij mij werkte dat echt. Het kan nog alle kanten opgaan. Hopen op de volgende echo met een kloppend hartje. Ik ga voor je duimen. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat? 

Terug
Bovenaan