Bloedverlies

<p>Goedemorgen.</p><p>Ik ben nu 5 weken zwanger.</p><p>Nu werd ik vanochtend wakker en ging naar het toilet en daar schrok ik toch wel even.</p><p>Mijn onderbroek was rood van het bloed en het lijkt een beetje alsof ik ongesteld ben.</p><p>Ik voel me er echf heel naar onder, omdat ik eigenlijk bang ben voor een miskraam.</p><p>Iemand die dit ook had en geen miskraam heeft gehad uiteindelijk?</p><p> </p><p>Of betekend dit het einde van mn zwangerschap?</p><p>Liefs michelle</p>

He wat vervelend meid! Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Met bloedverlies zeggen ze altijd 50/50 kans op miskraam. Hier bloedverlies met 6 weken en 4 dagen, heel erg veel dacht echt dat het over was maar bleek een hematoom. Verder ook nog meerdere keren heftig bloedverlies gehad maar zit nu toch al op 13 weken en hopelijk blijft het goed gaan. 

Heb je ook krampen of dat helemaal niet, je zou evt vk kunnen bellen voor een echo volgende week want dan zou je echt al wat moeten kunnen zien. 
Sterkte!

Hoihoi.
Bedankt voor je reactie.
Opzich heb ik geen buikpijn, alleen van mn darmen, maar daar loop ik al bijna 2 jaar mee;)
Ik heb zojuist mn dokter maar even gebeld en mag gelukkig om 11uur even langs komen.
Ik zou 7maart mn 1e echo hebben, dus evwn aankijken wat mn huisarts zegt;)

Het hoeft niet gelukkig. Heb n bloeding met stolsels gehad toen ik 11 weken was. Ivm rhesusfactor 1,5 dag later naar de VK om een recept te halen en echo bleek het geen miskraam.
Ik hoop dat t snel stopt en dat t mooi blijft zitten ? Dat je geen buikpijn hebt is gelukkig goed teken 

Terug
Bovenaan