Bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraag waar jullie hoop ik het antwoord op weten. Normaal gesroken moet ik over een week ongesteld worden. Nu heb ik vandaag wat helder rood bloedverlies. Het is niet veel. Alleen bij het afvegen. Kan dit een innestellingsbloeding zijn?? Moet het dan niet bruin bloed zijn? Kan dit een week voor je menstruatie??
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Woensdag heb ik wat bloedverlies gehad (dit was mijn dag 14). Vanaf dag 11 heb ik een ovulatietest gedaan die positief was, op dag 12 en 13 ook. Alle drie de dagen een stijging in de LH-gehalte in mijn urine. Op alle drie de dagen hebben we dan ook geklust. Woensdagochtend kreeg ik dus wat bloedverlies. In de loop van de ochtend werd het wat heviger maar in de middag nam het weer af en tot zaterdagochtend alleen bij het afvegen wat rozig/rode afscheiding. Zaterdagavond nog geklust, zondag niets aan de hand, vanochtend bij mijn ochtendplas ook niets aan de hand, bij de 2e keer plassen (vlak voordat ik naar mijn werk ging)weer bloedvlekjes in mijn onderbroek.

Waar komt dit nu door? Het is vandaag dag 19 en ik moet volgende week woensdag (liever niet) ongesteld worden

Wie heeft er ervaring mee?

Terug
Bovenaan