bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Dames,

de volgende vraag: mijn vrouw en ik zijn al een jaar bezig. Laatste echte ongesteldheid was begonnen op 21 november. Nu heeft mijn vrouw een zeer egelmatige cyclus van 28 dagen.
19 december geen menstruatie, na à ©Ãƒ ©n week dus vlak voor kerst testen. Negatief, en na drie dagen weer negatief, maar gà ©Ãƒ ©n bloedverlies. Tussen kerst en oud en nieuw , weer testen, zonder positief resultaat. 30 december licht bloedverlies.... Maar met 2 dagen weer weg. Afgelopen zondag 9 januari slechts à ©Ãƒ ©n dag bloedverlies.....

Deze puzzel is wat raar voor ons. Raden jullie aan om weer te testen, of af te wachten tot de normale volgende menstruatiedatum, of moeten we toch even naar de huisarts???

Dank voor reacties.

Ik zou toch even naar de huisarts gaan. De huisarts doet dan denk ik ook een test en bekijkt wat er nu precies aan de hand is.
Laat het ons weten!!!

Groetjes Segunda

Hoi hoi,wat vervelend zeg!!ik zou ook even naar de huisarts gaan,al is het voor de zekerheid,het kan ook zijn,dat dit haar laatste menstruatie is,dat ze dus wel zwanger is,maar dan komt ze er de volgende menstruatie achter.sucses gr manuela

Terug
Bovenaan