A
Anoniem
Guest
<p>hallo allemaal, heb me ook aangemeld op dit forum. Sinds een weekje of 3 week ik dat ik zwanger ben. Nu 6+6. Wij natuurlijk helemaal blij. Maar sinds zaterdag verlies ik ineens bloed. Eerst bruin en later rood. En sinds 3 dagen is het echt wel een maandverbandje vol per dag. Ben zaterdag in t ziekenhuis geweest en toen leek alles nog goed. Maandag had ik een afspraak staan bij een echo bureau, maar die gaf ons het slechte nieuws dat er geen hartslag te vinden was. Dinsdag de verloskundige gebeld en om een inwendige echo gevraagd. Kon diezelfde middag nog komen, maar ook zei kon geen hartslag vinden. De zwangerschap zag er verder precies uit zoals het hoorde. Ondertussen verlies ik al bijna een week bloed. Ik maak me mega zorgen. Ik moet 9 juli weer terug komen bij de verloskundige om te kijken of er dan wel een hartje klopt of dat het een miskraam word. Ik voel me lichamelijk verder goed gelukkig, maar die onzekerheid is verschrikkelijk. Zijn er mensen die dit herkennen? En zou er nog een kans zijn dat het goed komt?</p>