Bloedverlies

<p>Vandaag de verloskundige opgebeld omdat ik donker bloedverlies heb. Ze zegt het kan 2 kanten opgaan .. een innesteling of miskraam volgens haar ben ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger.</p><p>Ik vind het doodeng ik heb al in het verleden 2 miskramen gehad en 1 buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad. Wel nu een zoon van 8,5 die is daarna gekomen.</p><p>Mijn beroep is ook zwaar. Ik werk in een verpleegtehuis met mensen met dementie. </p><p>Zo niet leuk die onzekerheid. Heb het gevoel in mijn rug ongesteld te moeten worden .. ben doodop en regelmatig misselijk ...</p><p>Op 30 januari mag ik naar de verloskundige voor een echo vingers gekruist.</p><p> </p><p>Liefs Sandra</p>
 
Hey Sandra, 
Jeetje zeg wat spannend voor je! Elke dag is er een en hopelijk is het een innesteling. Einde van de maand duurt dan ineens erg lang eh?! Kan ik me voorstellen.
Veel sterkte en liefs 
 
Ik zou vandaag naar vk moeten maar ben vorige week al geweest ? ik had de 21 helder bloedverlies en ik wist genoeg helaas het is fout gegaan toch een miskraam ???.. veel verdriet van gehad aangezien dit mijn 5 de zwangerschap was waarvan er dus 8.5 jaar geleden wel een kerngezonde jongen kwam ... Ik probeer niet bij de pakkeneer te gaan zitten ik ga het nog een keer proberen ?
 
Ik zou vandaag naar vk moeten maar ben vorige week al geweest ? ik had de 21 ste helder bloedverlies en ik wist genoeg helaas het is fout gegaan toch een miskraam ???.. veel verdriet van gehad aangezien dit mijn 5 de zwangerschap was waarvan er dus 8.5 jaar geleden wel een kerngezonde jongen kwam ... Ik probeer niet bij de pakkeneer te gaan zitten ik ga het nog een keer proberen ?
 
Hoi Dames, ik heb tot week 18 heeeel veel bloedingen gehad. Je word er zo onzeker van!
Ik had er nooit krampen bij en het was gelukkig een vaatje die waarschijnlijk bij het minste geringste open sprong.
Nu ligt er een mooie baby van 5,5 maand naast mij in bed.
Ik schrijf het hier omdat ik ook alle forums toe die tijd af het gespeurd naar een verhaal die wel goed af liep, dus het kan wel goed gaan.
Liefs Clarissa
 
Terug
Bovenaan