Bloedverlies

<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik ben nu officieel 5 weken en 4 dagen zwanger. Alleen heb ik af en toe last van oud bloedverlies ik heb dus ook een inlegkruisje ingedaan. Zijn er meer die dit hebben/hadden in het begin? Ik maak me er natuurlijk wel zorgen over en hoop dat alles verder goed gaat verlopen.</p><p> </p><p>Liefs mij. </p>
 
Ik heb vorige week een dagje helderrood bloed verloren (best veel). Doodeng, maar het vruchtje leeft nog. Ik blijf wel erg bang voor meer bloedingen. 
 
Ik had bij mijn zoontje spontaan bloedverlies wel 2 inlegkruisjes vol. Je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd en om je gerust te stellen 
 
Kan beide kanten opgaan. Ik kreeg bij één van mijn miskramen bloedverlies en krampen en toen ging het mis. Maar ik kreeg bij de volgende zwangerschap met 5.1 weken ook bloedverlies en vreselijke krampen die doorstraalde naar mn rug en benen en ben blijven bloeden tm week 8 en toen hield het plots op en heb nu een gezond dochtertje boven slapen. De artsen wisten niet waarom. Het kan dus, ondanks rare signalen van je lijf ook gewoon goed gaan! Hou hoop! Het gebeurd zo vaak dat je bloed verliest in de eerste paar weken. Alles is meer doorbloed en de baarmoeder is al flink aan het groeien. Zelfs in dit stadium. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
 
Terug
Bovenaan