bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hoi,meiden

Ik had een vraagje,ik moet 4 nov ongesteld worden (liever niet).
Maar net ging ik naar de wc en er lag een klein hoopje bloed (sorry voor de omschrijving).
Wat zou dit kunnen zijn,het lijkt me te vroeg voor de ongesteldheid.

Ik heb wel al een paar dagen pijnlijke borsten,kleine steekjes in mijn buik.

Alvast bedankt

hoi vlinder,

zoals jij het omschrijft lijkt  het mij dat je gewoon ongie bent geworden en aangezien je maar 3 dagen voor je nod zit kan dit zeker, dan heb je gewoon een iets kortere cyclus.

Wat ook kan, maar lijkt  me niet waarschijnlijk, is dat je een later ei heb gehad, dus ook later ongie gaat worden en dat je nu een innesteling heb, maar dat denk ik zelf niet.
Ik denk echt je ongie.

succes ermee.

xxx Bambi

Hoi,

Ja daar zat ik zelf ook aan te denken,maar ik heb
nu verder ook geen bloedverlies meer.
En ik ben erg regelmatig met mijn ongi.

Nou ja ik wacht het maar af, ieder geval bedankt voor je berichtje.

Hoi vlinder,

ik zit in het zelfde schuitje!
Ik had gister ook 'ineens' bloedverlies... ik heb mij nod op 10 nov. Als ik nu ongi ben, is het dus meer dan een week te vroeg. Het heeft ook niet doorgezet, vandaag is alles zoals het hoort.
Ik hoop ook dat het bij mij een innesteling is, want dan heb je toch een redelijke kans op een zwangerschap! Maar ik durf er ook weer niet teveel van uit te gaan, want ik voel verder ook echt helemaal niets.
Helaas moet ik nog lang wachten voordat ik uberhaupt kan testen... maar ja, aan dat wachten  raak ik inmiddels wel gewend ;-)

hoe is het nu bij jou?

liefs eefje

hoi eefje,

maar bij jou is het een ander verhaal omdat je nog meer dan een week voor je nod zit. Bij jou kan het zeer zeker een innesteling zijn, want kwa tijd zit je goed. laten we het hopen .

Vlinder natuurlijk hoop ik het ook voor jou, zeker als je zegt altijd regelmatig te zijn. nou als het bloeden verder wegblijft, merk je het vanzelf he, succes ermee.

xxx Bambi

Hoi Bambi,

spannend he... ik ren ook elke keer naar de wc om te kijken of het niet toch een (veel te) vroege menstruatie is, maar tot nu is er nog niets aan de hand...

liefs eefje

Dag meiden!

Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen over het volgende...Ben sinds 2 maanden gestopt met de pil. Ben twee keer ongesteld geworden, na 26 en na 27 dagen. Prima cyclus dacht ik.. Nu heb ik (dag 14) van mijn cyclus bij het afvegen (sorry) een heel klein beetje roze bloed..Had ik gisteren ook. Verder niets.. Heb verder een beetje zeurend gevoel in mijn onderrug. Het rare is, is dat ik vanaf dag 9 begonnen ben met ovulatietesten ...tot nu toe negatief. Wat zou dit bloed kunnen zijn??

Gr. Jana

hoi jana,

Ik denk dat dat je eispong is, dat kan gepaard gaan met licht bloedverlies.
tja ovulatietesten. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb er niet zon hoge pet van . Ik hoor te vaak om me heen dat het niet werkt en dat er geen eisprong plaats vind. terwijl die dus wel degelijk geweest is.

Ik snap ook niet waarom jij al aan de ovu testen zit. je hebt een mooie cyclus na het stoppen. en je bent ook nog maar pas bezig. Meid laat het een beetj eop zijn beloop.
Tuurlijk mag je er wel lekker mee bezig zijn, doe ik ook en ben elke maand aan het stressen. Maar ik vind persoonlijk dat ovu testen een beetje voor een later stadium zijn of voor meiden met een onregelmatige cyclus.
Maar goed ieder zijn wensen. Ik hoop voor je dat dit gewoon met je ovulatie te maken heb en zal er maar ff goed op los klussen. succes ermee.

xx Bambi

Terug
Bovenaan