Bloedverlies

Hoi,<br />Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger.Afgelopen di/woe licht bloedverlies gehad. <br />Vandaag ineens best veel bloedverlies uit het niets. Contact gehad met verloskundige en ik kon gelukkig gelijk langs komen om een echo te laten maken. Op de echo was alles goed. Er was een kloppend hartje te zien en er was geen bloeding te zien. Toch maak ik me best zorgen om het bloedverlies. Iemand hier bekend mee?<br />
 
Ik heb met 8 weken zwangerschap zoveel bloed verloren dat ik met de ambulance weg ben gebracht het bleef er maar uit stromen.
Ook meteen een echo gehad en een kloppend hartje gezien.
Nu een gezonde dochter van 3.5 jaar
Ook nooit de oorzaak van gevonden
 
Ik heb in mijn vorige zwangerschap, rond 6 weken, ook veel bloed verloren. Het was een soort bal gestold bloed. Ik had geen krampen zoals bij een eerdere miskraam wel zo was. Bij de echo de dag erna was een kloppend hartje te zien en heb ik verder een prima zwangerschap gehad! 
 
Kan idd heel normaal zijn. Komt eigenlijk best vaak voor. Meestal wordt de oorzaak nooit gevonden. Kan alleen veel onzekerheid geven... Hopelijk gebeurt het niet nog een keer! 
Zolang je geen buikkrampen hebt, is het (naast heel vervelend!) vaak onschuldig... 
 
Ik ben 5 weekies zwanger & heb ook elke keer beetje bloedverlies. Voor de rest geen krampen niks.. maar het maakt me wel onzeker .. want 20 januari heb ik pas de 1e echo ??
 
Momenteel ongeveer 5 weken zwanger , en hier vanochtend ook ineens licht bloed verlies , wel bruinig maar het maakt me zo onzeker , ik heb pas 20 januari de eerste echo , bij me eerste zwangerschap namelijk nooit bloed verlies gehad
 
Hallo,

Eerder met 6 weken ook bruin bloedverlies. Meerdere keren, geen helder bloed, geen stolsels en geen krampen. Ja zo heel af en toe gewoon het idee dat er wat 'gaande' is onderin mijn buik. Na 7 weken is dit ook gestopt. Momenteel bijna 10 weken zwanger en alles oke.
Overigens wel met 6 wkn de verloskundige gebeld, kon ook meteen terecht. Toen was er nog geen kloppend hartje maar dat is wel vaker. Bij twijfel, bel je verloskundige. Het is zo'n onzekere tijd. Mijn verloskundige gaf aan dat vele bloedverlies hebbem en houden. Van innesteling tot geen oorzaak te vinden. Vertrouwen op je lichaam, de situatie loopt zoals hij loopt zei ze. Maar.. dat is lastig dus gewoon bellen!
Hopelijk verloopt alles goed. Liefs
 
Terug
Bovenaan