Bloedverlies

Hallo iedereen

Ik ben in in de zesde week van mijn zwangerschap. Het is nog zeer pril.
Afgelopen vrijdag kreeg ik last van bloedverlies. Ook kreeg ik er buikkrampen bij. Bloedverlies vergelijkbaar met een normale menstruatie. Niet gigantisch veel, maar ook niet weinig. Op zaterdag heb ik ook wat stotsel verloren. Ik ben bang voor een miskraam. Sinds vandaag neemt het bloedverlies af en ook de buikkrampen zijn nauwelijks nog voelbaar. Aankomende woensdag heb ik een afspraak met de gynaecoloog om te bevestigen wat ik vrees. Waar ik wel mee zit is dat ik nog steeds zwangerschapkwalen ervaar. Is dit nog mogelijk na een miskraam? Was het wel een miskraam? Heb het allemaal nog nooit meegemaakt. Eerste zwangerschap.. Zijn er mensen die zich herkennen in het bovenstaande verhaal?
 
Ja, in negatieve zin. Hier ook bloedverlies, eerst bruin, toen beetje rood, toen ook krampen alsof ik ongesteld was. Echo kon gelukkig naar voren worden gehaald en toen bleek het idd mis. Daarna nam het bloeden toe en hield best lang aan. Hcg was pas na ruim een maand of langer uit mn lijf. Pure pech, maar houd er rekening mee dat de hormonen niet ineens weg zijn, daarom voel je je wellicht zwanger terwijl je het niet bent. Then again: mn zus had ook bloedverlies en kwam er vervolgens achter dat ze een tweeling kreeg, gewoon gezond. En ik lees vaker dat vrouwen, zelfs met veel bloed en krampen, bij de verloskundige alsnog goed nieuws krijgen. 50/50 dus. Hopelijk toch goed nieuws, ondanks je klachten.
 
Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid incl. wat stolsels en krampen. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn. Het komt niet veel voor, dus wil geen valse hoop geven natuurlijk, maar het kan wel.. Het is echt 50/50 met zulke dingen, succes in ieder geval! 
 
Ik heb ook vanaf week 5 bloedingen gehad. Een paar keer ook echt heel veel, incl. krampen en stolsels. Bleek een hematoom te zijn. Ben nu 13+5, hematoom is bijna weg. Kindje doet het goed. Kan 2 kanten op, zeker als het zo pril is. Ik hoop dat het bij jou ook goed komt en het goed gaat met je kleintje ?
 
Hier ook bloedverlies gehad heel weinig en heel licht van kleur 3 dagen positief getest en bloed geprikt en positief toch na  3 week echo gehad maar niks te zien dus toen zakte de grond wel even onder ons weg want ik had me voorbereid dat het hartje niet zou kunnen kloppen maar niet dat er niks te zien was dus hoop voor jou dat het goed is maar hier dus geen positief verhaal 
 
Terug
Bovenaan