Bloedverlies

Shit.. net naar het toilet geweest en bij afvegen bloed. Ook aanhoudende krampen. Het was niet zoveel bloed als bij een ongesteldheid. Maar de combi pijn in m’n buik en bloedverlies laat me zorgen maken.<br />Het was wat helderrood met paar kleine stolsels. Ik bel de vk straks.<br />Ben nu 5+4
 
Update: verloskundige gebeld, die raadt aan om af te wachten. We kunnen niet veel en een echo is te vroeg. Dus ja, geduld hebben en niet te druk maken ?
 
Wat shit zeg! Kan me voorstellen dat je flink onzeker er van wordt. Ik ben in totaal 4 keer zwanger geweest. Bij de eerste twee zwangerschappen had ik ook (vrij veel) bloedverlies de eerste weken, maar toch 2 gezonde kindjes gekregen. Bij de laatste 2 was dat het begin van een miskraam. Het kan dus echt nog alle kanten op. Bij mij gaven ze aan dat ze vanaf 6-6,5 week vaak wel wat konden zien, dus zou dan zeker de verloskundige weer even bellen als het aanhoudt. Sterkte ?
 
Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook vrij veel bloedverlies gehad, ook die bekende ongesteldheidskrampen. 3x extra een echo gehad om te checken of er iets mis was, en elke keer weer een kloppend hartje te zien! Er zit ondertussen een eigenwijze 2 jarige tegenover me. Het hoeft niet fout te gaan, sterkte! 
 
Vreselijk is dat he? Die onzekerheid.. mag je dan na het weekend miss komen voor een echo? T lijkt me dat ze dan toch wel kunnen zien of het mis is, en te lang in onzekerheid is ook echt rot.. bij mij was het kramperige ongesteldheidsgevoel wel een slecht teken, ook al viel t bloedverlies nog mee. Maarja je weet pas meer na een echo. Goodluck!
 
Terug
Bovenaan