Bloedverlies

Ik had zojuist een puntje helder rood bloedverlies. Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger. Afgelopen maandag hebben wij de eerste echo gehad en deze was goed. Wel heb ik sinds vandaag een wat pijnlijke/gevoelige onderbuik. Ik ben nog gewoon misselijk en heb met momenten pijnlijke borsten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ben zo bang voor een miskraam.<br />
 
Ik kan me voorstellen dat zoiets heel spannend is. Ik weet wel iemand in mijn omgeving die ook (veel) bloedverlies had maar wel een hele gezonde meid op de wereld heeft gezet.

Ik ben nu 21w zwanger maar ik weet nog heel goed dat ik in het begin menstruatie achtige krampen had. Schijnt er wel bij te horen! Even goed in de gaten houden. Wat fijn dat je echo wel goed was!
 
Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook regelmatig last van dat ik kleine beetjes helder rood bloed verloor. Dan kwam destijds door een goed doorbloede baarmoedermond. Ik had dan ook wel eens menstruatie krampen erbij, maar dat was dan altijd van een groeiende baarmoeder, dus meer zeurderig en niet met golven zegmaar. Bij deze zwangerschap had ik dit bloedverlies niet maar heb ik wel echt een paar echte bloedingen gehad al. Waarvan de eerste van niveau de kraan gaat open en het loopt er uit. Ik blijk deze zwangerschap een flinke hematoom te hebben dus dat is een iets minder onschuldige oorzaak dan vorige keer. Het kan van alles zijn en zolang het maar weinig bloed is en je geen krampen krijgt kan het ook zomaar goed gaan, maar ik zou vooral zeggen, twijfel je? Bel je verloskundige!!

Wellicht kunnen ze je geruststellen of kunnen ze een extra controle inplannen voor je gemoedsrust. Liever een keer teveel bellen dan te weinig wordt mij altijd gezegd.
 
Ken helaas je angst ik ben nu 7 weken volgens berekeningen. Sinds maandag avond ook bloedverlies , tot dat ik echt onzeker werd echo gevraagd bij vk. 
Helaas niets te zien vanwege een vlek. Dus of te vroeg maar hoe ze hoorde hoe het ging moest ik me voorbereiden op het ergste. Stiekem hoop ik dat dit net als mijn eerste zoontje gewoon een vechter is en ik een wonder verhaal word. Maar is gewoon ongeduldig wachten en volhouden! 
Momenten denk ik nee ik ben niet meer zwanger en andere moment voel ik me wel weer zwanger. 
Wie weet ben je ook zo een vrouw dat je bloed tijdens de zwangerschap! Heel veel geluk hoop dat het goed blijft gaan!  
 
Terug
Bovenaan