Bloedverlies

Hallo allemaal,
Ik ben vandaag 9+5 maar krijg net de schrik van mijn leven. Had met afvegen licht bloedverlies. Ik heb afgelopen oktober een miskraam gehad dus dat schiet gelijk weer door mijn hoofd. Ik maakt mij van het weekend al zorgen omdat ik geen symptomen meer heb, alleen veel plassen. VK gebeld en vanavond krijg ik een echo, afspraak stond al, ze zag er nog geen noodzaak in om mij accuut te laten komen. Nu weet ik dat je tijdens de zwangerschap bloed kan verliezen zonder dat dit wat betekent. Maar toch ben ik super geschrokken en kan het niet goed loslaten.
Moest het even van mij afschrijven.
 
Schrikken vooral als je een miskraam hebt gehad.   Ik heb bij 16 weken nog bloedverlies gehad. Maar alles was goed. Dus het kan wel vaker voorkomen. Zolang het een beetje is , is het niet echt zorgelijk zei verloskundige.  Is heel erg doorbloed dus als er maar zenuw of klein bloedvaatjes springen krijg je al bloed
 
Dat is zeker schrikken! Snap het helemaal dat je je zorgen maakt gezien het verleden. Ik had wekelijks bloedverlies, vanaf innesteling tot ongeveer 12 weken. Vooral na de grote boodschap. VK zei altijd: zolang het niet de hele dag doorbloedt en zich ontwikkeld tot een lichte menstruatie, is er niks aan de hand. Meestal stopte het bloeden ook en was het in de middag weer over.
Ook bleek ik een kleine hematoom te hebben die misschien voor licht bloedverlies kon zorgen, vooral na een grote boodschap omdat je toch meer aanspant. 
Heel veel succes bij de echo vanavond, hopelijk is alles goed! 
 
Ik heb met 8 weken zwangerschap bloed verloren liep langs mij benen en meteen een hele plas ik was in een winkelcentrum aan het winkelen mijn moeder en zus waren erbij meteen ambulance gebeld en naar het ziekenhuis gebracht daar meteen een echo gekregen en wij zagen een kloppend hartje.
Zelfs de gynaecoloog schrok van de hoeveelheid bloedverlies en stroomde maar door
Het is nu een gezonde dochter van bijna 5 jaar.
Ze zijn er nooit achtergekomen waar de vandaan kwam.
 
Gelukkig krijg ik wekelijks een echo om mij gerust te stellen. En ondanks dat ik weet dat bloedverlies vaak ook onschuldig is maak ik mij toch weer druk.
 
Hoe is je echo gegaan Lindaa? Ik hoop van harte voor je dat het goed zit deze keer!

Ik heb behalve bij mijn miskramen ook bij mijn zoontje en mijn huidige zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad, en daar betekende het gelukkig niets slechts voor de baby. Maar stressvol is het zeker, al helemaal als je een geschiedenis hebt waarin het mis is gegaan.
 
Helaas is het hartje gestopt met kloppen. Was waarschijnlijk 5 dagen geleden gestopt. Ben er helemaal kapot van. Nu nadenken of ik de miskraam natuurlijk op gang laat komen, of met medicijnen of curretage.
 
Terug
Bovenaan