Bloedverlies

<p>Hallo,</p><p>Ik heb maandagavond een positieve test gehad. Helaas kreeg ik die avond wat bloedverlies. Niet zo ve als dat ik normaal heb tijdens mijn menstruatie maar toch. Het wad twee dagen voor mijn menstruatie zou door komen. Ondertussen heb ik bloed laten trekken bij de dokter en hij zegt dat het nog pril is. Zo ongeveer 3 weken. Ik moet morgen opnieuw gaan, zodat ze kunnen kijken of het HCG gestegen is. Ik maak me wel zorgen dat dit misgaat. Het bloeden is eigenlijk 2 dag geweest en daarna maar heel licht. Iemand hier ervaring mee? Wat voel en zie je als je een miskraam krijgt? </p><p>Alvast bedankt </p>

Dat is zo lastig te zeggen. Veel vrouwen krijgen bloedverlies en 50% van de tijd is het geen miskraam. Het kan een innestelingsbloeding zijn of iets anders.
Mijn eerste miskraam was een gemiste miskraam. Geen bloeding, geen krampen, maar met 10 weken geen hartje. Mijn tweede miskraam begon met licht bloedverlies (dat zegt op zich nog niets). Toen zette het bloedverlies (over een paar dagen) door. Ik verloor stolsels en toen ik over moest stappen van inlegkruisjes naar maandverband wist ik dat het een miskraam was.

Ik heb ook licht bloedverlies gehad. Zelf dacht ik dat ik gewoon ongesteld werd. Maar het zette niet door dus toen ben ik gaan testen en bleek ik zwanger. Ik heb 19 mei de eerste echo dus hoop dat alles goed is. Vind het wel heel spannend. Want van mijn eerste zwangerschap herken ik het bloedverlies niet. Toen ik mijn verloskundige belde zei ze dat het heel normaal kan zijn. Maarja het kan inderdaad nog alle kanten op gaan.

Ik heb heel veel bloedverlies gehad dat ik met de ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht en stroomde er gewoon uit maar in het ziekenhuis zagen wij een kloppend hartje en nu al een meid van 5 weer.
Ik was toen 8 weken zwanger.

Terug
Bovenaan