Bloedverlies

Ik ben nu 6+4 zwanger. Afgelopen woensdag ben ik voor een echo geweesr vanwege die weekervoor bloed en daarna bruine afscheiding. Alles was goed. Nu had ik vandaag veel last van mijn darmen, sorry voor de details maar moest veel scheetjes laten maar dit ging niet vanwege situatie waar ik was. Vervolgens zette mijn buik heel erg op, en bij savonds een scheetje kunnen laten had ik veel bloedverlies. Dit keer echt rood. Ben nu zo bang en doe geen oog dicht!

Ik heb bij mijn zwangerschap erg veel pijn gehad aan mijn darmen. Lag echt soms dubbel van de pijn. Boerenkool was het ergste. Maar volkoren brood deed ook al pijn.
Maar nooit bloed. Geen idee wat dat kan zijn. Ik zou naar de huisarts gaan.
En vooral geen scheten ophouden. Zeg maar gewoon, sorry ik ben zwanger, hoort erbij.

Ik loop helaas nog bij de gynacoloog dus die is niet bereikbaar..
Vanmorgen vroeg had ik het nog een beetje en nu weer niet meer.. zoveel onzekerheid! Lees wel veel over dat het een bloedvaatje kan zijn als je last hebt van je darmen. Dus hoop dit maar weer

Vanmorgen bij ontlasting weer veel bloedverlies.. verder weer niks, vind mezelf zo een zeur om weer de gyn te bellen vorige week ook al extra mogen komen 

Als jij je zorgen maakt hoor je gewoon te bellen. Dat is niet zeuren, al helemaal niet als je ook nog eens echt bloed. Hoe is het nu?

Bij ontlasting kan ik mij het voorstellen dat het gebeurd, dat is best normaal. Maar bij een scheetje? Dat (her)ken ik niet! Inderdaad toch maar even aan de bel trekken, beter het zekere voor het onzekere toch?

Terug
Bovenaan