Bloedverlies

Ik ben bijna 27 weken zwanger en nu was ik een keertje snachts laat opgebleven en ineens toen ik me ging wassen had ik een veeg helderrood bloed eraan zitten... dat is nu bijna twee dagen geleden... de verloskundige heeft geen bloed gevonden en de baarmoedermond was dicht...ze denkt dat het een gesprongen adertje is geweest... heeft iemand hier ervaring mee? want ik blijf me toch wel een beetje zorgen maken hoor !!!
 
hoi,

ik heb in mijn eerste zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad, het bleek dat ik een gevoelige baarmoedermond had, ik heb toen een inwendige controle gehad nadat ik hevig was geschrokken na wat heftiger bloedverlies het bleek dat er een haarvaatje gescheurd was na het toiletbezoek, meestal had ik bloedverlies direkt na de ontlasting, dit kwam door het persen zei de gyn, ik heb het aan het begin van deze zwangerschap weer gehad.

groetjes sandra 22wk + 2dg
 
Hoi,

Ik heb na 15 wkn een bloeding gehad. Ongeveer zoals jij het beschrijft. Meteen naar de controle, gelukkig was alles ok. Daarna nog wel 2 dagen wat bruin bloed verloren. Ik ben nu 22 wkn en 4 dgn zwanger en gelukkig is het niet meer voor gekomen.
Succes, neem contact op met de verloskundige en laat je net als ik een beetje geruststellen.
 
Ik heb ook nu alweer twee keer wat licht bloedverlies gehad (alleen zichtbaar op toiletpapier) en bij mij was de oorzaak ook steeds niet duidelijk maar het betrof nooit iets ernstigs en waarschijnlijk ook een gespronger adertje. Tijdens mijn vorige zwangerschap zelfs een nachtje ziekenhuis gehad (ze nemen het nl altijd serieus) maar ik hebn nu zo iets dat soort bloedverlies hoort er bij en is voor mij geen reden meer tot ongerustheid.

Verder heb ik af en toe ook last van aambeien en daar gaat ook (helder) bloedverlies mee gepaard. Kan ook nog een oorzaak zijn.

Gr,
Mariaz 28 w
 
Terug
Bovenaan