Ik ben nu ca. 11 weken zwanger. De eerste 9 weken had ik nergens last van. Niet misselijk en niet moe. Maar sinds het begin van de 10e week verlies ik wat bloed. In het begin een klein beetje, meestal bruin en soms een klein beetje rood bloed. Maar de laatste dagen is het veel meer (rood) geworden. Het is nu al 10 dagen zo. Ik weet niet meer of ik zwanger ben. De test geeft nog wel positief aan. Afgelopen vrijdag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Met het apparaat op m'n buik kan zij het hartje nog niet horen maar dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed is volgens haar. Vrijdag krijg ik een echo, maar dit duurt echt te lang. Ik maak me onzeker. Ik heb verder niet hele erge krampen. Wel een beetje menstruatieachtige pijn meer niet.
Wie heeft dit ook gehad of kan me iets meer vertellen. Ik ga er al vanuit dat het een miskraam wordt, maar misschien zijn er ook nog opbeurende verhalen?
Wie heeft dit ook gehad of kan me iets meer vertellen. Ik ga er al vanuit dat het een miskraam wordt, maar misschien zijn er ook nog opbeurende verhalen?