bloedverlies

hallo allemaal.ik ben nu 6 weken zwanger.en heb sinds een paar dagen last van een beetje bruinige vloed.vandaag leek het meer op echt bloed heeft iemand van jullie daar ook last van gehad?de verloskundige zei dat het nog oud menstruatie bloed kan zijn.maar het lijk al meer dan de vorige dagen.kan mij iemand vertellen of dat echt normaal is. groetjes
 
Bruin bloed kan innesteling zijn, maar daar ben je volgens mij al veel te ver voor. Ik denk inderdaad dat het oud menstruatiebloed is (zou nu onderhand moeten komen als je niet zwanger was) Als het nu echt bloed begint te worden zou ik toch echt even goed opletten. Als het volhoudt toch maar de vk vragen om een echo. Gewoon om zeker te weten dat alles goed is.
 
Hoi,
ik wist de eerste 10 weken niet dat ik zwanger was, mede omdat ik (dacht ik) gewoon twwe keer ongesteld was geweest. Meestal bruinig bloed, maar ook 1x helder bloed. Niks aan de hand dus, ik maakte ook geen zorgen, omdat ik van niks wist. Daarna heb ik het nog een keer gehad (weer rond het einde van de maand).Sommige vrouwen hebben het hun hele zwangerschap door.
Groeten,Joke
 
Ik ben nu 8 meken en 2 dagen en heb best nogal eens een bruinige afscheiding. Hoewel het de laatste week minder is geworden. En met 6,5 week heb ik eenmalig bloed verloren. Dit kan komen door een geprongen ader. Bij het vrijen kan er ook een adertje kapot gaan. Bij mij was het spontaan. Maar het hoeft dus niet erg te zijn. Wel als je blijf bloeden en last heb van krampen. Dan moet je gelijk de v.k bellen. Maar ik ben ook nog steeds niet overtuigd dat alles goed met de kleine gaat hoor. Dat geloof ik pas als ik het hartje heb gehoord.
Succes Eefje
 
Terug
Bovenaan