bloedverlies

Hoi
Ik ben nu 5,5 week zwanger en heb sinds
vorige week om de 1a2 dagen bruin/roze afscheiding,maar soms ook helder bloed.
Moet ik nu gaan denken aan een miskraam
of niet.Heb ook heel weinig zwangerschapskwaaltjes terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen na 1 dag overtijd al last van had.
Groetjes Karin
 
hoi karin.
sorrie maar ik kan er echt niks zinnigs over zeggen. het kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn. maar ik weet niet hoe dat precies uitziet want ik heb het nooit gehad.
en die kwaaltjes hoef je niet te krijgen hoor...ook al heb je er bij je andere zw.schap wel last van gehad; iedere zw.schap is verschillend.
ik wil je veel succes wensen en vraag het anders even na aan je ha.
sterkte,
liefs van sandy
 
Hoi Karin,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Inmiddels ben ik bevallen van een prachtige dochter! (6 weken)
Ik kreeg ook rond die tijd bruin/roze afscheiding en schrok daar erg van. Ik heb toen de verloskundigenpraktijk gebeld, en die zei toen dat als er sprake van een miskraam is, je absoluut ook (erge) pijn in je onderbuik hebt. Ik was toen enigszins gerustgesteld, maar toch schrik je telkens weer als je naar de wc bent geweest...
Over een paar weekjes krijg je een termijnecho, en dan pas ben je waarschijnlijk gerustgesteld.
Volgens een vriendin van mij is geen zwangerschap hetzelfde, dus ik zou me niet teveel zorgen maken, want dat is ook niet goed voor je kindje!
Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan!
Groetjes Fiona.
 
Hoi Karin,

Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb dezelfde klachten als jij. Ook ik vind het elke keer weer doodeng om naar de toilet te gaan. Morgen maar even naar de dokter, misschien kan die er wat zinnigs over zeggen. Ben wel 'blij' te lezen dat Fiona hetzelfde heeft gehad en dat ze toch een prachtige dochter heeft gekregen. Geeft me wel moed! Nou Karin, hou vol!! Dan doe ik dat ook!

P.
 
Hoi P,

Ik denk dat ik Maandag even m,n gyn bel.
Morgen gaan ze bij m,n dochtertje de amandelen eruit halen dan heb ik geen tijd.
Misschien dat ik een echo krijg meestal
krijg ik een echo tussen de 7en9 weken,omdat ik mijn 1ste kindje ben verloren met 37 weken zwangerschap.
Ik heb daarna nog 2 prachtige kinderen
gekregen en dan nu weer zwanger.

Maar het zal wel goed komen ik heb geen krampen of zo.
Nou we gaan het zeker volhouden en straks over 8 maanden een wolk van een baby in onze armen sluiten.
 
Terug
Bovenaan