bloedverlies

Gisteren een test gedaan en die was positief. Erg geschrokken, ondanks dat je er mee bezig bent. Vanmorgen stap ik uit mijn bed, ga naar de wc en heb bloedverlies bij het plassen. Inmiddels is het bloeden weer gestopt. Verder heb ik geen echte pijn in mijn buik, wel een raar gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zal ik nu nog zwanger zijn of is dit een miskraam?
 
Hoi M.

Gefeliciteerd hé, met je zwnagerschap!!
Een beetje bloedverlies is heel normaal en als het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen is er eigenlijk niks aan de hand. Het gevoel van ongesteld worden hebben ook veel mensen als ze net zwanger zijn. Ald je het niet vertrouwd kun je ook de huisarts even bellen.

Liefs Sas (19 weken en 3 dagen)
 
hallo m

heb je getest voor dat je ongesteld moest worden of was je al overtyd dan was het denk ik innesteling heb je veel eerder getest meer als een week voor je ongesteldheid dan zou het een miskraam kunnen zijn heb ik ook gehad ik had toen een test gedaan 2 weken voor mijn ongesteldheid maar je moet dan wel erge krampen hebben met helderbloed verlies anders valt het reuze mee hoor ik ben nu weer zwanger en ben nu 7 weken en ben ook heel bang om het om het te verliezen net als de meesten hier groetjes S
 
het kan een beetje innestelings-bloed zijn.Soms kun je na het vrijen of als je meer hebt moeten persen bij het naar de wc gaan ook wat bloed verliezen.meestal blijft een bleoding bij een miskraan wel aanhouden en gaat idd ook gepaard met krampen.het gevoel van ongesteld worden ken ik maar al te goed,ik ben nu 17 weken en heb er nog regelmatig last van,en in de 1e drie maanden had ik het continue.Eigenlijk kun je niet meer doen dan afwachten want ook een huisarts of verloskundige doet er in zo'n vroeg stadium niks aan.Het enige is een afspraak maken voor de contole bij een verloskundige en zeggen dat je niet weet wanneer je ongesteld bent geweest,soms kun je dan wat eerder terecht dan pas met 12 weken.

succes ermee
 
En dat ongesteldheidsgevoel kan betekenen dat je baarmoeder groeit. Heb ik ook geregeld en schrok me in het begin rot. Nu word ik haast vrolijk als ik dat voel want het is een goed teken.
 
Ik heb vandaag even de verloskundige gebeld en die vertelde me ook dat ik met niet werg druk hoefde te maken, maar dat ik het goed in de gaten moet houden.

Ik heb sinds 23 april niet meer ongesteld geweest, maar ik denk dat ik nu 6 weken zwanger ben. Maar zeker weet ik het niet. 22 juli krijg ik een echo.


Bedankt in ieder geval voor de reacties.

 
Hoi M,

Van harte gefeliciteerd!
Als je niet zeker weet hoelang je zwanger bent kun je een termijnecho laten maken, dan hoef je niet tot 22 juli te wachten. Heb ik zelf ook laten doen, mijn 1e dag van mijn laatste ongesteldheid was 29 april en zou dus 11 weken zwanger moeten zijn. Ik ben morgen 9 weken zwanger zegt de laatste echo die ik drie weken geleden heb laten maken. Gewoon naar je dokter gaan vertellen van je bloeding en dat je wil weten hoelang je precies zwanger bent!
Succes R.
 
Terug
Bovenaan