bloedverlies

Hallo,

Ik ben 9 weken zwanger en ik heb vandaag bloedverlies gehad. Het was maar een klein beetje, maar ik ben er wel van geschrokken. Ik heb geen pijn, maar wel hetzelfde gevoel als dat ik ongesteld ben en dan heel vaag. De afscheiding wordt nu weer normaal van kleur. Wat is het beste dat ik doe (aangezien het zaterdag is) afwachten tot maandag en dan contact opnemen met een verloskundige? Of moet ik nu al actie ondernemen?

Alvast bedankt
 
ik zou even wachten tot maandag. ze kan nu toch niet veel voor je beteken.
het kan ook heel onschuldig zijn geweest hoor.
misschien dat je gister of vandaag sex hebt gehad, en dat je een bloedvaatje geraakt hebt. of gewoon een adertje dat gesprongen is net als een spontane bloedneus. want je bent daar nu veel gevoeliger voor.
ik heb nooit bloedverlies gehad, maar heb wel altijd een ongesteldheidsgevoel gehad...en nu soms nog hoor! dus dat heeft er weinig mee te maken denk ik.
ik wens je veel succes, en ik hoop dat het niks ernstigs is.
liefs v sandy
 
ik had het ook met 8 wkn. was oud bloed en dat kwam door het vrijen, kan dus ook van een tijdje geleden zijn omdat je vagina er best lang voor nodig heeft om het naar buiten te brengen.
ik ben zelf de dag erna bij de verloskundige geweest en die heeft een inwendige echo gemaakt, er was niets aan de hand, ik ben nu 27 weken.
je zou eventueel de verloskundige kunnen bellen, ik bedoel als je je heel erg druk maakt enzo, misschien mag je wel tussendoor komen en anders neem ik aan dat je zeker maandag terecht kunt.
maar je moet gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt.

heel veel succes en liefs,

leena
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is helaas toch misgegaan, vanavond heb ik een miskraam gehad. De teleurstelling is groot, maar ik ben wel blij dat het zo snel is gegaan, nu weet ik waar ik aan toe ben. Ik weet dat er een nieuwe kans komt, maar eerst wil ik dit goed verwerken en het een plaatsje geven, liefs Heidi
 
Heel veel sterkte. Ik wilde je net mailen dat ik met 9 weken ook een beetje bloedverlies heb gehad, maar wel met steken en krampen en dat bij mij alles goed is gegaan. Maar helaas las ik toen je berichtje dat het mis is gegaan. Gelukkig heb je niet zo lang in onzekerheid hoeven zitten, maar ik had gehoopt voor je dat het niet zo af was gelopen. Hopelijk ben je gauw weer zwanger en verloopt het dan beter.
saskia
 
Terug
Bovenaan