bloedverlies?!

Hoi,
Sinds een 1 1/2 week heb ik regelmatig last van wat bloedverlies. Het is donkerbruin en niet heel veel, mijn vk om advies gevraagt en die gaf aan dat dat hoogst waarschijnlijk geen kwaad kan. Maar nu is het steeds een dag weg en dan komt het zo terug. Ik heb daarom ook al 2 weken geen sex gehad met mijn vriend, voor de zekerheid.

Ook weet ik niet hoe ver ik precies ben, 9 of 13 weken. Aangezien vk er van uit ging dat t nu 9 weken is heb ik pas over 3 weken een afspraak (9 wk denk ik eigelijk zelf ook wel). Nu is mijn vraag; ik wordt toch een beetje erg onzeker van dit alles, kan ik het beste via mijn dokter of vk vragen of ik aub eerder een echo kan krijgen. Vooral dat bloedverlies zit me niet lekker. Maar ik wil ze allebei niet voor t hoofd stoten door achter iemand zn rug wat te proberen te regelen.
Bedankt meiden, liefs annelora
 
Goedemorgen,
Als ik jou was zou ik je dokter bellen. En uitleggen wat er aan de hand is. Hij stuurt je waarschijnlijk wel door. Je moet gewoon voor jezelf opkomen hoor.
Maar dat bruinverlies hoor je wel vaker. En bloed kan ook een gesprongen adertje zijn.
Succes!
Nance
 
hoi,

ik had ook dat bruin verlies rond een week of 8. heb toen wel gevrijd, wat me gerustgesteld heeft, want toen kwam er ECHT bloed en dat is een goed teken! een dichte baarmoedermond is goed doorbloed en er springen gemakkelijk adertjes. dus voor mij betekende het: zit wel goed.
als je geen pijn hebt in je buik dan betekent het meestal niet zo veel; kan oud menstruatiebloed zijn of innesteling.

succes!!
karin
 
Hoi

Ik weet niet wat de vk heeft gezegt maar bij bloedverlies adviseren ze GEEN gemeenschap te hebben voor alle zekerheid.
Gezien je waarschijnlijke zwangerschapsduur is het waarschijnlijk een gesprongen adertje ofzo.succes een moedertje
 
Terug
Bovenaan