bloedverlies??

Hallo meiden,

Een beetje een onsmakelijke vraag, daarom ook in het anoniem hi hi.

Ik heb altijd al last gehad van een spastishe darm. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en het lijkt of ze nu gewoon helemaal NIET werken! ben al 4 dagen niet naar het toilet gekunnen en ben er gisteravond gewoon heel lang op gan zitten! Tja het moet er toch een KEER uit?
ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk hard heb meegedrukt (wat ik eerder niet durfde) want had inmiddels zo'n opgeblazen gevoel waar ik vanaf wilde.
Even later dacht ik heel licht slijmerig bloed te zien. (geen aambei, al gechekt) en vanmorgen was het wat bruinig. O o
heeft iemand van jullie dit misschien ook gehad en moet ik me nu zorgen gaan maken of kan het zijn dat een vaatje is gesprongen van binnen door het (sorry) harde drukken??
ik heb nu geen bloedverlies meer en de stoelgang komt gelukkig weer op gang.
kan iemand me helpen?

liefs, mij
 
Heb ik ook gehad en wat had ik een spijt van het harde persen,want toen verloor ik ook bloed,en de volgende dag bruin bloed ,gelukkig is alles goed gegaan en heb ik een gezonde zoon gekregen. Volgens de verloskundige was het een gesprongen bloedvaatje.
 
komt van het harde persen,waarschijnlijk idd een adertje gesprongen....heb er ook wel eens last van hoor!!
veel vezels eten,water drinken en ook roos vicee laxo wil wel eens helpen,wel een paar glazen per dag nemen dan!!

succes!!
 
Hoi Anoniem,

Ik heb ook een spastische darm en heb laatst juist diaree gehad en had ook bloed (heb wel een ontsteking gehad dus bij mij kan het daardoor komen).

Daarna werd mijn ontlasting harder en nu heb ik een aambei, nou ik kan je verzekeren dat dat geen pretje is dus kijk uit met persen.
Het schijnt heel veel voor te komen en vooral in deze weken (ben ook 8 weken).

Als je al gevoelige darmen hebt zal het zeker sneller voorkomen. Wat hierboven genoemd wordt is heel goed.

Sterkte ermee!

Liefs Po
 
Tja ik kan me geheel bij jullie aansluiten. Eerst ontzettende verstopping gehad en dit opgelost met een clisma van de dokter. Hierna ging het aardig m.b.v. yoghurt activia. Hierna ontzettende diaree gekregen met bloed. Nu weer verschikkelijke verstoppingen en ik ben ook 8 weken zwanger. Helaas het hoort erbij!!
 
Bedankt allemaal voor jullie berichtje. heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ben flink aan het water geslagen en duik morgen de supermarkt in voor wat roosvicee laxo.

liefs, mij
 
Halloo ben nu 35 weken zwanger en heb ook veel problemen gehad met verstopping. Wat ik ook at of dronk het wou gewoon niet en uiteindelijk ben ik microlax gaan gebruiken dit is een klisma die niet schadelijk is voor jou en de baby (heb overal nagevraagd) je zou die evt af en toe kunnen gebruiken om het op gang te houden. Waar je wel om moet denken en ik spreek uit ervaring is dat je ook niet teveel vezels gaat gebruiken of juist laxo want dat kan ook de andere kant uitslaan(KRAMPEN OPGEBLAZEN GEVOEL MAAR GEEN ONTLASTING) Wat bij mij uiteindelijk heel goed werkt is multivitsap van de aldi(paar glazen op een dag, schaaltje biogarde en zonnebloembrood en kan nu bijna elke dag makkelijk naar toilet terwijl ik de eerste 18 weken alles heb geprobeerd van pruimen totaan roggebrood en op een gegeven moment was ik al bijna 3 weken niet meer naar toilet geweest en nu een fluitje van een cent. Veel suc6
 
Terug
Bovenaan