bloedverlies

hoi medezwangere dames!

Ik ben nu 18 wk zwanger en heb eigelijk vanaf het begin zeer regelmatig heel licht bloedverlies (rood & meestal donker). Mijn vk had me eerst (bij 13 wk gerust gesteld, kon door beweging/groei komen). Gister begon het voor de zoveelste keer weer en was ik het zat, morgen mag ik van de vk langskomen voor onderzoek/waarschijnlijk echo. Nu begin ik me toch wel erg zorgen te maken. Heeft iemand anders hier ook wel eens last van gehad?? Ik hoop op reacties. Heel veel liefs, onzeker visje
 
Volgens mij, ook al weet ik er niet veel van, betreft het geen miskraam... want ik denk dat je dat hebt wanneer je in korte tijd opeens veel helderrood bloedverlies hebt en ernstige buikkrampen. Ik hoop in elk geval dat je morgen wat wijzer wordt! Heel veel sterkte meid

veel liefs Bar
 
hallo anoniem

ik had er met mijn eerste zwangerschap ook last van en het bleek achteraf niets te zijn gelukkig maar het is op dat moment wel even zweten,ik snap hoe je je voelt.
als je sex hebt gehad kan het ook gebeuren omdat al je bloedvatjes wat dunner worden.
gelukkig weet je vandaag meer hopelijk pakt het positief uit.

groetjes en sterkte
 
Nou ik ben dus net terug en alles is gelukkig goed!!!!!! Heb weer echo gehad (hartstikke leuk natuurlijk, wat een 'groot' kindje hebben we al haha) en ze kon niet direct zien hoe het kwam, misschien lag de placenta aan de achterkant net een tikkeltje 'los', maar ze kon het niet niet zien dus was het niet ernstig. Of inderdaad door de dunne bloedvaten in bloedvaten. Maar ik maak me geen zorgen meer gelukkig!! Bedankt voor jullie reacties!!
 
Terug
Bovenaan