Bloedverlies!!!

Hallo,
Ik ben erg verdrietig, denk dat ik een miskraam heb gehad gisteren laat in de middag. Kreeg zomaar uit het niets hevig kramp en lage rugpijn en verloor wat helder rood bloed. Ben in bed gaan liggen janken. Wat was dat een (...) gevoel. Nu vind ik het erg raar dat ik die kramp nu niet meer heb. Heb het vanaf gisteravond al met een dun inlegkruisje kunnen opvangen.(geen stolsel) Bij het afvegen zit er wel helder rood bloed aan. Vandaag geen pijn meer, verlies nog wel bloed voel me shit. Heb wel zere borsten en mijn baarmoeder voel ik samen trekken. Heb nog steeds niet meer bloed verloren. Omdat ik in aug voor het laatst ongi was geweest had ik een vloedgolf verwacht, het moet er toch uit??? Ik ga morgen de verloskundige bellen. Het leek allemaal te mooi om waar te zijn.
Ik wou dit even kwijt.
 
Ik weet niet hoever je bent, maar ik ben nu 20 weken en vanaf week 18 heb ik ook wat bloedverlies. Ondertussen al bij VK geweest en er is helemaal niets aan de hand, komt vaker voor. Kunnen bloedvaatjes zijn die gesprongen zijn. Ik ben ook heel erg geschrokken hoor toen ik bloeddruppels in de toilet zag liggen, maar het waren bij mij iedere keer maar paar druppels.

Hoop in ieder geval voor je dat het heel erg meevalt.

heel veel sterkte!! en meteen VK bellen hoor!

Liefs Smargje
 
ik heb het ook gehad toen ik zwanger was van onze tweeling, heb toen voor de zekerheid nachtje in ziekenhuis gelegen achteraf was er gelukkig niets aan de hand (ze dachten aan gevoelige dun doorbloede baarmoedermond, of net als kim zegt een innestelingsbloeding, of het kan ook komen na een vrijpartij) hoop voor je dat het niets ernstig is en ben benieuwd hoe het afloopt bij je verloskundige en dat je het hartje lekker kunt horen kloppen, ik denk aan jullie, het allerbeste meid!
groetjes susan
 
Hoi,

Wat een nare ervaring. Ik hoop van harte voor je dat het geen miskraam is maar inderdaad een innestelingsbloeding. Hoeveel weken ben je zwanger? Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop op een goede afloop.

Liefs Vera
 
Hallo dames,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
De verloskundige schat mij deze week op 6 wk zwanger. Het is allemaal zo dubbel, heb vanmorgen contact gehad met verloskundige, moet over 1 week weer bellen. Het kan voorkomen, ik heb wel het idee dat het bloeden minder wordt, maar ja het lijkt mij dat het niet is goed gegaan. We zien het wel en anders proberen we het gewoon weer. Het wordt wel met een reden afgestoten, liever in het begin, dan later. Jullie horen wel hoe het gegaan is.

Gr M
 
Terug
Bovenaan