bloedverlies

hoi ik ben 7 weken zwanger van de 3e,maar heb vorige week een kleine bloeding gehad(1 keer).Voel me nu misselijk en moe,dus geen miskraam geweest.Maar heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en is dit goed gegaan? maak me nu wel zorgen,dat dit alsnog mis gaat.
 
Hoi Anoniem,

Ik kan je het beste verhaal vertellen dat je wilt horen. Ik ben nu blakend gezond 31 weken zwanger maar heb ook in de 12e week een serieuze bloeding gehad. (5 keer afvegen en nog meer bloed). Ik had toen al afscheid genomen van de zwangerschap, maar de gyneacoloog liet me meekijken op de echo en daar zat mijn spruit te zwaaien. Waarschijnlijk een gesprongen adertje. Weekje niet sporten was het advies. Ik zou je dus niet direct zorgen maken en vertrouwen op alle andere symptomen die aanduiden dat je WEL zwanger bent.
 
Hi!

Eigelijk is het helemaal niet raar als je bloed verliest tijdens je zwangerschap. Zo'n 10 % van de vrouwen heeft dit! Ik zou me er niet erg zorgen over maken, tenzij je bloedingen houdt, want dan moet je even naar de dokter/verloskundige.

Ik heb het zelf ook gehad met 5 1`/2 week zwangerschap (nu drie weken geleden) en was ook erg van ontdaan, maar na een echo bleek dat alles goed was.

Succes!

Groet, Xana
 
Hoi Anoniem,

In mijn familie is het heel veel voorgekomen! En allemaal gezonde kindjes hoor. Het kan gewoon een klein bloedvaatje in de baarmoeder mond zijn. maar als je het niet vertrouwt aarzel dan niet om een vk om advies te vragen.

Sylvie
 
Terug
Bovenaan