bloedverlies

Hoi allemaal, als het goed is ben ik momenteel 7 weken zwanger van de 2e. Ondanks dagelijks/regelmatig bloedverlies heb ik 2 weken geleden een zwangerschaps test gedaan die positief was, en heb met 6 weken een echo gehad waaruit bleek dat het kindje een goede start heeft gemaakt het harje klopte nl.al. Wel moet ik met 10 weken terug komen.
Ik ben heel onzeker en vraag me ook afof er andere vrouwen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt?
En of je in deze situatie gewoon mag vrijen en of sporten.
 
Hoi Mariska,

Ik herken je onzekerheid. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger van mijn eerste en heb de 1e 10 weken geen echte problemen ondervonden. Vorige week begon ik met bloedingen. Ik schrok me rot en dacht het kindje te verliezen. Ik ben gister met spoed naar de verloskundige geweest en heb het hartje horen kloppen. Vandaag had ik mijn eerste officiele bezoek. Ik moet nu wel een week rust nemen. Zowel de verloskundige als de huisarts hebben mij dit adies gegeven. Dus even iet sporten, vrijen e.d. Echt pure rust. Het blijft natuurlijk vervelend en ik hoop dat de bloedingen snel weer stoppen. Veel succes met je verdere zwangerschap.

Groeten

Marjon
 
Terug
Bovenaan