bloedverlies

Hallo Allemaal,

Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger, nou heb ik gisterochtend aardig wat helderrood bloed verloren, er zat geen stolsel of iets in, en sinds gistermiddag en is het van dat bruine bloed geworden, gister wel naar ziekenhuis gegaan voor echo, maar hij kon er nog niet veel van zeggen kan goed gaan of fout gaan zegt hij,maar het vruchtje zag je zowat niet. sinds vanmorgen is het bijna niks meer, wie heeft hier ervaring mee, of weet dat als het vruchtje niet meer leeft hoelang je nog een positieve test heb.

Bij voorbaat dank
 
Ik las net in het blad wij jonge ouders dat 30%bloed van de zwangeren bloed verliezen bij de helft is er maar sprake van bloedverlies dat eindigd in een miskraam. Blijf er gewoon in geloven !!!!
 
Dat blad kun je bij de DA krijgen. Even vragen, maar bij ons ligt hij gewoon bij hun eigen boekje. Er staat in hetzelfde artikel ook dat als het een miskraam zou zijn (en dat hoeft echt niet hoor!) Het een week of 2 duurt voordat de hormonen uit je lijf zijn. Ik duim voor je dat alles goed gaat! Sterkte!
 
Door het innestelen van het vruchtje in je baarmoederwand kun je wat bloed verliezen, is niet erg, komt vaak voor rond deze tijd van de zwangerschap. Wordt het meer en gaat het echt op een ongesteldheid lijken, dan moet je wel even naar je huisarts gaan.
Succes!
 
Ik zit in het zelfde schuitje. Maar bij mij kwam het doordat ik gemeenschap had gehad met mijn man. Ik heb dezelfde ochtend naar de verloskundige gebeld.Een dag daarvoor had ik haar nog gebeld voor de leuke mededeling. Ik dacht nu zal het wel over zijn. Maar ze vertelde dat dat nog niets hoefde te betekenen.We moeten het nu afkijken en over twee weken krijg ik een echo. ik wens je veel sterkte.
 
Maak je maar niet teveel zorgen hoor. Ik liep bij gyn. ivm heel onduidelijke cyclus. De gyn. heeft toen inwendige echo gedaan, om te kijken of ik misschien vergroeiingen of iets dergelijks had. Maar niets vreemds te zien. Ik had net een bloeding van een dag achter de rug en test was negatief. Achteraf blijk ik toen net 5 a 6 weken zwanger geweest. Op de echo zag zelfs de gyn. nog niets toen. Inmiddels ben ik 33 weken, het kan dus ook gewoon goed gaan.

Succes!
 
tuurlijk mag je de hoop niet verliezen en wil je geen nare dingen horen maar ik heb in 1,5 jaar 3 keer t zelfde mee gemaakt en alle 3 de keren ben ik t vruchtje kwijt geraakt.In een goede zwangerschap horen geen bloedingen.... Tegen mij zei ook iedereen dat t vaker voorkomt maar achteraf hoorde ik dat ze dat alleen maar zeiden om mij te ontzien,terwijl ik diep in mijn hart natuurlijk wel wist dat t fout ging.Ik heb overgens geen enkele kramp gehad tot t moment dat t vruchtje los kwam.Ik hoop voor je dat t goed met je gaat en dat als je t toch verliest sterk bent want mensen gaan goedbedoelde dingen tegen je zeggen waar je waarschijnlijk net als ik totaal geen behoefde aan hebt.Probeer t een plaatsje te geven......
 
Terug
Bovenaan