bloedverlies

Hallo Allemaal

Ik ben nou 6.5 week zwanger of niet, vorige week woensdagochtend aardig wat bloed verloren en daarna nog 2 dagen van die bruine troep,ik heb alleen helemaal geen buikpijn gehad, we zijn wel naar het ziekenhuis gegaan maar daar zeiden ze het is afwachten het kan goed of fout gaan, sinds zaterdag heb ik helemaal geen bloedverlies meer, en ik heb nog steeds zere borsten en soms misselijk, de zwangerschaptest geeft ook nog steeds zwanger aan, maar ik weet dat zegt ook niet alles, volgende week donderdag weer een echo, maar dat lijkt echt een eeuwigheid te duren als je in de zenuwen zit, heeft iemand hier ervaring mee?

Bvd maaike
 
ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook bloed verloren en dan hield het weer op tot 3 keer toe.
bij de 4e keer had ik wel buikpijn hele erge.
toen was het dus wel mis.
ik kreeg het toen ik 7 weken zwanger was.
en met 9,5 week was het echt mis.
maar dat was bij mij, mijn zus heeft heeft het ook gehad.
heeft helemaal geen buikpijn gehad.
wel meer bloed verlies.
maar zij heeft een gezonde zoon gekregen.

dus het kan ook goed gaan. ik hoop en duim voor jouw dat het goed gaat.
waarom je soms bloed verlies weten ze soms niet.

succes en sterkte.
ik hoop voor jouw dat het snel volgende week donderdag is.
 
Hi Maaike,

Ik heb met 6 weken ook bloedverlies gehad, alleen stopte dit eigenlijk direct weer.
Bij mij is toen gelijk een echo gemaakt, dus toen wist ik zeker dat alles nog goed was.

Ik hoop voor je dat het snel donderdag is, dan heb je duidelijkheid.

Groetjes
Sylvia
 
Bij mij begon het met wat bloedverlies, maar dit ging wel gepaard met buikpijn. De volgende dag was dit over. Een week later voelde ik helaas dat het echt mis ging en toen heb ik een miskraam gehad. Ik wil je verder niet bang maken, maar het enige wat je kunt doen (en dat zullen ze ook steeds weer tegen je zeggen) is afwachten.....en in de meeste gevallen gaat het dan nog goed hoor! Liefs
 
Bij mij begon het met de 5wk en je moet geen zwangerschapstest meer doen want de hormonen blijven in je lichaam zitten en dan denk je nog steeds dat je zwanger bent, gewoon afwachten en de volgende keer moet je meteen een echo laten maken en niet een week later wordt je alleen onrustig van je kunt ook opnieuw bellen en alsnog een echo opeisen, dit moet je gewoon doen heb ik ook gedaan nu ben ik 7weken en morgen mag ik al een echo laten maken en heb pas eergisteren gebeld. Succes
 
Terug
Bovenaan