bloedverlies

Hoi meiden, sinds ik 5 weken zwanger ben is mijn afscheiding donkerbruin en heb ik af en toe bloedverlies. Omdat ik me best zorgen maakte mocht ik met 7w5d komen voor een echo en er bleek niets aan de hand. Ik mocht me niet druk maken om het bloedverlies en waar het vandaan kwam en waardoor. Uiteraard doe ik dat toch! Ik ben inmiddels 9w5d zwanger en hou maar steeds dezelfde 'klachten'.
Zijn er dames die al wat langer zijn die ook zulke ervaringen hebben? Waar kwam dat bloed vandaan, is het gestopt en wanneer stopte het en liep het goed af???

Liefs, el.
 
Hoi,

Zelf heb ik hier gelukkig geen last van gehad tijdens m'n zw.schap, maar een vriendin van mij wel.
Die had tot week 16 zo'n beetje hetzelfde als wat hij omschrijft en ook verderop in de zw.schap nog regelmatig (een beetje) bloed verloren.
Inmiddels is ze moeder van een dochter van bijna 1!
(overigens hebben ze nooit kunnen achterhalen wat het was en hoe het kon)
 
hoi,

Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger. sinds afgelopen weekend heb ik ook steeds wat bruine afscheiding, je maakt je inderdaad zorgen, maar ook op een andere website waar ik net was, geven ze aan dat dat toch wel eens voor kan komen, en dat het niets betekend, het kan nog wat oud bloed zijn, of van innesteling.
Maar ik weet goed wat je voelt, als je op controle moet, wil je graag horen dat alles goed is.

succes verder
 
Beste el

Ik heb het ook een paar keer gehad en maakte me ook erg veel zorgen ik ben nu 11wk en 4dg.
Bij mij kwam het door met persen met poepen en af en toe met sex. maar heb er gelukkig geen last meer van.
Maak niet al te druk want dan komt er ook spannig on je buik te staan.
Probeer te genieten dat is wat nu gewoon moet doen.

Veel sterkte mied en geniet.
 
Hallo El,

heb dit ook gehad terwijl ik niet eens wist dat ik zwanger was!

Heb eind nov. 2003 een miskraam gehad en een maand later had ik vreemd bloed / slijmverlies (donkerbruin. Omdat het niet ophield ben ik twee weken later naar de dokter gegaan (leuk ga je voor de eerste keer naar de dokter (woon hier nu 4 jaar) en dan gelijk letterlijk met de billen bloot!). Schat van een man, dacht dat het, net zo als ik dacht, nog te maken had en hij liet er kweekjes van maken om een infectie uit te stellen. Hij nam daarna echt de tijd voor mij om te vragen hoe het met mij ging en wanneer ik weer zwanger wilde worden. Anderhalve maand later, joepie weer zwanger en wij mochten met 7 weken al langskomen voor een echo (i.v.m. vorige miskraam). In het begin van de echo begon de v.k. erg te lachen, ik bleek al ruim drie maanden zwanger te zijn en wij gingen maar gelijk verder met bloed afnemen en vragenlijsten invullen e.d. De dokter en ik hadden het dus goed mis..... Heb ondertussen een kerngezonde dochter. Maak je over dat bloed / slijmverlies niet al te veel zorgen en geniet van je zwangerschap, het gaat soms sneller dan je denkt!
 
Hoi,

Ik heb er ook last van gehad: lichtbruine en lichtroze afscheiding. Begon voor de positieve test en heeft geduurd tot en met de 11e week van de zwangerschap. Werd er ontzettend onzeker van, elke keer de bibbers als ik naar het toilet ging. Daarna was het over en ik heb het niet meer gehad.

Ben nu 27 weken zwanger en alles gaat heel erg goed. De oorzaak was trouwens een soort bloedblaartje in de baarmoeder die langzaam leeg liep. Was duidelijk te zien op de echo met 9 weken. Op de echo met ruim 12 weken was het weg.

Ik hoop dat het bij jou snel stopt en je kunt gaan genieten van je zwangerschap. Veel sterkte!
Anna
 
Ik ben echt blij bovenstaande berichten te horen.
Heb zelf ook last van steekjes onderin mijn buik/schaamstreek en bijna elke dag last van bruinig/oranjige afscheiding.De dokter zegt dat donkerder normaal is maar ik vertrouw het niet helemaal.Verder heb ik geen krampen ofzo, dat scheelt misschien. Ik ben bijna 11 weken zwanger en heb EINDELIJK aanstaande dinsdag een echo.
Ik hoop zo dat het goed is..... groetjes en sterkte allemaal!
 
Terug
Bovenaan