bloedverlies


Hallo dames,

Vorige week had ik bloedverlies we hebben de vk gebeld en moesten naar het ziekenhuis  ik ben nu 29 wk zwanger. De dokter heeft een echo gemaakt en moest er 3 nachten blijven, maar het werd steeds minder en zondag was het helemaal over.
Met de baby is alles goed, en placenta enz. ook.
Precies waarvan het komt weten ze niet waarschijnlijk een vaatje.
Maar toch ben ik nu nog steeds bang ik voel me wel goed, ik moet ook rustiger aan doen voel de baby ook lekker bewegen maar toch.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier iets over, zou het nog steeds kwaad kunnen? Ik wacht op reacties...

Groetjes,
Z
 
Hoi Z,

Ik heb met 31 weken ook een bloeding gehad en moest toen ook een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Je zal wel onwijs geschrokken zijn, dat had ik namelijk ook. Bij mij kwam het omdat de placenta halverwege de baarmoedermond lag. De baby heeft het tijdens het kantelen een beetje weggedrukt maar ik had ook kans dat de placenta helemaal voor de baarmoedermond terecht zou komen en dan moest ik een keizersnee ondergaan. Begrijp me goed, dit wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is hoor!!! Ik wil je dus absoluut niet ongerust maken maar vraag het eens aan de gynaecoloog. Ik werd er ook heel onzeker van en durfde zowat de deur niet meer uit omdat ik bang was dat het weer zou gebeuren. Ik had iedere keer weer een klein beetje bloed, maar daar moest ik me dus niet ongerust over maken zeiden ze. Nou probeer dat maar eens! Dat valt niet mee. Om me gerust te stellen mocht ik iedere keer als ik wilde naar het ziekenhuis komen om een ctg te maken. Dat was iedere keer een hele geruststelling. Mijn zoontje is inmiddels bijna 17 maanden en het is een bonk van een jongen. Probeer je dus niet al te sappel te maken, daar schiet je niets mee op (maar ik heb nu makkelijk praten) Nou meid, heel veel sterkte en laat nog eens horen hoe het nu met je gaat.

Veel liefs van Nanda
 
Terug
Bovenaan