bloedverlies

A

Anoniem

Guest
he allemaal ik ben net volgens mij berekening 5 weken zwager
ik heb bijna een heleweek bloedverlies
ben naar de dokter geweest zegt dat mijn baarmoedermond dicht is en dat het een goed teken is
maandag 5 dec ga ik terug naar de dok en hoopelijk word ik door verwezen voor een echo

hoi
Ik ben 6 weken zwanger en heb gisteren na het vrijen wat bloedverlies gehad. En vanochtend weer. Ik had de verloskundige gebeld en die zei dat als ik heftiger ga bloeden het waarschijnlijk mis gaat. als het bij een kleine bloeding gaat is het een innestelingsbloeding. Ik dacht dat dat veel eerder was. Maargoed voorlopig zit ik dus ook in spanning. Kan er eigenlijk niet meer positief over zijn.
Ik hoop voor jou dat je je beter voelt en dat alles goed gaat!
sacha

hoi sacha
 erg vervelende tijd wachten en wachten ik mag maandag gelukkig weer terug naar de dokter maar het ergste is dat ik het gevoel ook kwijt ben ik had last van gevoelige borsten en dat is weg dus ik ben erg onzekerdit word de 3dex dat ik zwanger ben ik heb 1 zoon van 4 jaar en de 1ste was ook een miskraam maar we wachten het af
bij jou is het waarschijnlijk wel de eerste 3 maandbloeding zoals mijn dokter het noemt maar ik wens je ook veel sterkte

Terug
Bovenaan