bloedverlies!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, Ik ben nu 5w4d zwanger en ik heb sinds vorige week woensdag erg  bloedverlies, ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad en er was een vruchtzakje te zien en ik moet aankomende dinsdag weer een echo laten maken om te kijken of het vruchtzakje is gegroeid. Ik ben op zoek naar iemand die ook  erg bloedverlies heeft. Ik heb 2 maanden terrug een miskraam gehad, zou dit er iets mee te maken hebben?
ik wacht op jou reactie
groetjes marie22

hoi hoi,

potvedikkie wat zul jij je zorgen maken. ik heb zelf zo oets nog nooit meegemaakt dus ik kan je daarin niet geruststellen maar een schoonzusje van mij heeft ook 2 maanden geleden een miskraam gehad en die heeft nog steeds nabloedingen hiervan, dus of het ermee te maken heeft weet ik niet.
Heel veel succes met de volgende echo, ik duim voor je!!

Hallo,

Ik weet precies hoe je je voelt! Echt verschrikkelijk!! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies en dat is uitgelopen op een miskraam. Mijn tweede zwangerschap ging perfect nu ben ik 19 zwanger en het ging op het begin precies zoals bij die miskraam toen. Ik was er ook van overtuigd dat het niet goed was, maar mocht gelukkig eerder komen voor de echo en alles bleek goed te zijn!!!

Achteraf hoor je dan weer verhalen dat echt heeeel veel vrouwen bloedverlies hebben tijdens de eertse 3 maanden van hun zwangerschap, maar dat het dan toch goed is.  

Bloedverlies wil dus nog niet zeggen dat het een miskraam gaat worden.

Ik hoop dat je snel zekerheid hebt en dat het gewoon goed is!

Groetjes Paula

Hoi Marie22,

Je bent niet de enige. Ik ben nu ook 5 wk en 5 dagen zwanger en heb sinds afgelopen vrijdag bloedverlies. Tot gisteren was het maar een beetje en erg donker van kleur, dus oud. Maandag de vk gebeld en omdat ik niet echt buikpijn had besloten maar even af te wachten. Maar vandaag wordt het meer en ook lichter van kleur dus ik maak me nu erg zorgen. Bovendien heb ik vandaag wel buikpijn. Morgen ga ik weer bellen met de vk, kijken wat ze dan zegt.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijkt te zijn!

Veel sterkte,
Dido28

hoi,

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik ontdekte een aantal weken geleden dat ik zwanger was en diezelfde avond kreeg ik nog last van bloedverlies, ik was natuurlijk doodsbang.
De volgende dag direct de vk gebeld en die vertelde me dat 1 op de 5 vrouwen gewoon hun menstruatie krijgt de hele zwangerschap door daardoor merken ze het ook vaak pas na een aantal maanden en daar ben ik er een van.
Ik wist het dan omdat ik een aantal dag overtijd was en een test had gedaan maar nu ben ik weer gewoon ongesteld maar mijn kindje zit er nog steeds.
Ik hoop dat ik je een beetje op je gemak heb weten te stellen.
Succes ermee.
Ik ben nu trouwens 8 weken en 5 dagen zwanger.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan