bloedverlies!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
ik heb sinds zaterdag oud blloed verlies. Ik heb er zelf ook geen fijn gevoel meer bij nu. Ik vertrouw het niet meer. Het zou door gemeenschap kunnen komen maar zoveel dagen er na nog??? Ik heb wel gelezen dat het vrij normaal is en dat zelfs innestelingsbloedingen kunnen voorkomen tot de 10de week. Maar ik heb eerlijk gezegt niet het gevoel meer zwanger te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee???

Hoi Janine,

Wat moet dit zwaar zijn voor je! Ben je al een x naar de vk geweest?

Ik zou je aanraden om toch de ha te bellen. Misschien is het niets maar misschien ook wel. Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Je hebt het wel over je vruchtje.

Heel veel sterkte en probeer je niet te druk te maken.

Groetjes Moppie.

Hoi, hoi,

Wat balen joh bloedverlies geeft altijd spanning, heb je er buikpijn bij? Ik heb zelf bloedverlies van de 5e  tot de 11e week gehad en had vreselijke stress ervan omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Bloedverlies hoeft dus niet altijd slecht te zijn dat is mijn situatie wel gebleken want ik zit nu alweer  in de 20e week maar het blijft wel spannend. Ben je al bij een verloskundige of nog niet? Ik zou de verloskundige of de huisarts bellen en om een echo vragen want dan weet je wat er aan de hand is. Ik  duim voor je dat alles oké is voor nu sterkte in ieder geval.

Liefs,

Puk  

ik zou zeker cotact opnemen met de verloskundige. Waarschijnlijk sturen ze je dan door voor een echo. Als en dat hoop ik voor je alles goed is dan heb je gelijk een hele berg stress minder, want al die stress is ook niet gezond.
Elke

Het is wel een reden om naar de HA te gaan,

maar maak je niet al te veel zorgen, pas als je last hebt van (menstruatie) krampen is het gevaarlijk.

het kan nu een inwendig wondje zijn (een poliep)
Je kunt een gemakkelijk bloedende baarmoedermond hebben.
Of er is spraken van Contaktbloedingen (na het vrijen)
Het kunnen ook bloedvaatjes van je baarmoederwand zijn die springen, doordat je buik nu zo groeit.

Ik hoop dat het je een beetje gerust stelt!

Hoi meiden,
ja ik heb de vk gebeld en zij zei dat het nog heel pril is en dus nog fout kan gaan maar zolang het geen vers rood bloed is met buikkrampen moet ik maar afwachten. Ik heb mijn eerste afspraak 27/6 en tot die tijd waarschijnlijk afwachten. Hopelijk stuurt ze me dan wel door voor een echo (als het uit zichzelf nog niet afgegaan is) want mijn vk maakt zelf geen echo. Moet dus naar het ziekenhuis voor zo'n genante  vaginale echo (sorry maar ik ben een enorme scheitebroek).

Hoi Janine,
Wat een onzekere situatie. Je zou ook aan je verloskundige kunenn vragen of je al eerder een echo mag. Ze kunenn die formulieren gewoon opsturen.
Hee en zo'n inwendige echo, die mensen doen dat voor hun werk. Die vinden het niet genant.
Sterkte, en laat even weten hoe het afloopt

Patricia

Hoi Janine, Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Je kan de eerste 12 weken er weinig aan doen. Ik had het zelfde als jij. Ik had van de 8e week tot de 13e week ook regelmatig bloedverlies, ook oud bloed zeg maar, en 1 keer vers bloed. Maar ik had ook geen buikkrampen zoals jij. Ik dacht toen ook dat ik misschien niet meer zwanger was. Maar inmiddels ben ik 38 weken zwanger en heb  het na de 13 e week niet meer gehad. Ik wens je veel succes en hoop dat alles in orde is... Ik zal aan je denken op 27-6.

Terug
Bovenaan