Bloedverlies?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden/ vrouwen,

Ik schrok me wild vanavond op de toilet. Ik heb wat lichtroze rood bloedverlies. Het is niet veel maar ik vraag me af of ik er gelijk al wat mee moet of niet? Of ik me zorgen moet maken of niet. Ik heb verder geen kramperig gevoel gehad of andere dingen die er iets mee te maken hebben. Ik ben nu 39 dagen zwanger? Wil iemand mij vertellen over haar ervaring met bloedverlies tijdens de eerste weken zwangerschap en of dat wel of niet invloed heeft gehad op het wel of niet zwanger blijven??

Dank je wel alvast,

Bezorgde Corin

Hoi,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

In week 8 van mijn zwangerschap heb ik in een week 3 keer licht bloedverlies gehad. Ik was ook bezorgd, had de eerste keer de weekendarts gebeld, maar die zei dat als het een miskraam was dat ik gewoon moest afwachten. Die maandag daarop belde ik de verloskundige en die zei dat het gewoon een gescheurd adertje was en dat het vaker voor zou komen. Die vrijdag had ik de eerste afspraak met de verloskundige maar dat was gewoon een gesprek, zij zei dat ik een afspraak moest maken voor de eerste echo en dat ik erbij moest vertellen dat ik licht bloedverlies had (3 keer). Dezelfde middag kon ik een echo laten maken en alles was perfect! Ik heb het hartje gehoord en een foto meegekregen.

Dus maak je geen zorgen, licht bloedverlies kan niks betekenen, als je je echt zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen.

Succes!

Groetjes,
Laura (14wkn, 1 dag)

Het klinkt alsof er in je lichaam al iets begonnen is!
Maar ik denk dat je je verloskundige even moet bellen , in mijn papieren staat dat ik oa. moet bellen bij bloedverlies.

Hopenlijk is het echt zo positief als ik nu denk!

Groet Xanthe

quote: Xanthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2006 09:28:23'));

Het klinkt alsof er in je lichaam al iets begonnen is!
Maar ik denk dat je je verloskundige even moet bellen , in mijn papieren staat dat ik oa. moet bellen bij bloedverlies.

Hopenlijk is het echt zo positief als ik nu denk!

Groet Xanthe

Oeps sorry  of ik lees je berichtje even heel goed , 39 dagen ipv. weken....
Dan kan het een innestelings bloeding zijn of een gewone bloeding die in de periode van je ongesteldheid valt. Heel veel vrouwen verliezen in de eerste 3 maanden wel eens bloed zonder dat het wat te betekenen heeft. Zolang het een klein beetje is en er geen klontjes en krampen aanwezig zijn is er over het algemeen niks aan de hand.

Groet Xanthe

Hoi Corin,

Heb ook bloedverlies gehad. In week 10. Bij mij was het een keer en daarna heb ik het nooit meer gehad. Ik twijfelde ook of ik de verloskundige moest bellen en heb het uiteindelijk niet gedaan omdat het zo snel weer over was en het zo weinig was. Je schrikt er wel even van he? Het hoeft dus niets te betekenen maar je kunt gerust je verloskundige even bellen.

groetjes juffie

hoi,om te beginnen, gefeliciteerd met je zwangerschap. ik zelf zit met het zelfde probleem,dacht dat ik 7 weken en 4 dagen zwanger was, volgens echo korter,kon beide kante uit, vroegere zwangerschap of vruchtje gestopt met groeien, maar kon wel nog doorgroeiem, was een naam voor, maar die ben ik vergeten, maar sinds gisteren avond, veel afscheiding met bloed erbij, niet heel veel, maar genoeg om me zorgen over te maken, volgens verloskundige nog geen reden tot alarm, kon ook flinke doorbloeding van de vagina zijn, dus erg gevoelig, kwam wel meer voor, zolang ik geen krampen had, en bloedverlies als bij een zware menstruatie, kon het nog goed zijn. maar maak me nog zorgen natuurlijk. maar als het bij jou ook maar een beetje is, kan het schijnbaar geen kwaad. het beste is natuurlijk op een echo te wachten en een klopend hartje, daar moet ik maandag voor bellen, voor een echo.hoop voor ons allemaal op een kloppend hartje.

groetjes, von8

Hallo Allemaal.

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Nou ik heb vandaag ook een boek gekregen van een vriendin waar echt van alles en nog wat in staat. Ik heb nu geen bloedverlies meer dus ik onderneem maar geen actie. Denk dat het wel goed zit.

Ik moet toch nog even afwachten tot de eerste echo. Nog 5 weekjes en dan mag ie!!!
Bedankt voor jullie reacties

Hey meis,

Hoe gaat t nu met je?
Ik hoop van harte dat alles goed gaat en we duimen voor je hoor!!!

Sterkte!

liefs CAro

Terug
Bovenaan