bloedverlies

A

Anoniem

Guest
hoi, ben nieuw hier.zit met een vraag omtrent bloedverlies. afgelopen donderdag ben ik voor een echo geweest. ik dacht dat ik toen 7 weken en 4 dagen zwanger was, maar volgens de echo was ik nog niet zover, daar er alleen een vruchtzakje te zien was. moet dus over een week of 2 terug voor een nieuwe echo. kreeg wel te horen dat het twee kanten op kon, of ik was inderdaad korter zwanger, of het was gestopt met groeien, wat dus niet leuk is. nu het volgende, gisteren avond en vandaag heb ik veel afscheiding met wat bloed er tussen.volgens de verloskundige nog niet echt een rede dat er iets fout zou zijn, maar blijf me natuurlijk zorgen maken. heb wel wat zeurderige buikpijn, en als die optreed heb ik dan ook veel afscheiding met wat bloed, word dan rozig, niet smakelijk allemaal, maar maak me erge zorgen. wie heeft hier ook mee te maken gehad, of van gehoord. hoor het graag.

groetjes, von8

Hoi,

Het kan nog steeds twee kanten op. Spannende en vervelende tijd. Zelf had ik gister ook een beetje bloed, maar geen last van pijn. Vaak is het bloedverlies onschuldig, las ik vandaag in een boek die ik van een vriendin heb gekregen. Hoe lullig het ook klinkt;   maar je moet toch even afwachten. Wanneer er bloedproppen komen, dan moet je wel even contact opnemen met je arts.

Maar in princiepe kan het heel goed komen dat je normaal gesproken ongesteld had moeten zijn en dat je lichaam nog niet gewend is om de Hormoonhuishouding over te nemen. Zodat die het seintje geeft dat je ongesteld moet worden.
Ik ben nu zelf ook ongeveer zover als jij bent. Ik ben ook heel onzeker. Maar de natuur laat zich niet beinvloeden, is het goed dan is het ook echt goed. Is het niet goed, dan komt er een moeilijke tijd. Wat rustig aan doen en toegeven aan vermoeidheid lijkt me goed om te doen. 50 % gaat goed en zijn onschuldige bloedingen waar het kind geen last van heeft.

Groetjes Corin

hoi,corin, klopt wat je zegt, heb nu inderdaad de tijd dat ik normaal ongesteld had moeten worden, hoop inderdaad dat dat zo is.tot nu toe heb ik heel veel afscheiding met bloed erdoor, niet smakkelijk, weet ik,alleen mijn klachten van pijnlijke borsten en misselijkheid zijn naar mijn idee afgenomen, ben nu meer duizelig.weet het echt niet meer. hoop maar op het beste.hoe gaat het met jou,nog bloedverlies gehad, en heb je verder nog klachten.

groetjes,von8

Terug
Bovenaan