Bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Dames,

Heb een probleempje. Sinds een week of twee verlies ik dagelijks een klein beetje 'oud' bloed. Heb al de vk gebeld en die zei me geen zorgen te maken.
Tja, makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga ik hiermee om? Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de vk en over 3 weken krijg ik mijn eerste echo.

x
S
9w3d

hi

je hoort het wel vaker dat het voorkomt en meestal is er dan niets aan de hand.
vooral als je de 1e keer zwanger bent. en het zijn maar kleine beetjes he. meestal als je dagen achter elkaar vloeit en dan heel de dag dan zit het meestal niet goed.
maar als je het niet vertrouwt en denkt dat het toch niet helemaal goed zit bel gewoon de vk op en zeg dat je graag eerder een echo wil omdat je zo in spanning zit. meestal doen ze dat dan wel.
ik hoop dat je er wat aan hebt.

knuffel angela

Hoi....

Ik heb sinds een week ook wat bruinig bloedverlies. De ene dag niet de andere dag weer wel..Het is alleen bij het afvegen..Heb de VK ook gebeld en die zei inderdaad dat ik me geen zorgen moest maken..Zolang het niet helderbloed is of dat je erge buikpijn krijgt..Moest ik me niet te druk maken..Maarja dat is inderdaad makkelijk gezegd dan gedaan.
Maar als je nog 3 weken moet wachten kun je inderdaad vragen of je eerder een echo mag. Ik krijg namelijk mijn eerste echo met 10 weken..Dat is 27 nov..
Succes verder..Het zal vast allemaal wel goed gaan..

Groetjes Lies   (8 weken en 1 dag..)

hoi meid

ik weet niet hoe jij je voelt , ma wil je graag een knuffel geven

heel veel succes .

liefs van anna 8 wk en 3 dg

Hoi,

Ik had dit de eerste 5 wkn van mijn zwangerschap ook.
Niet echt duidelijk bloed, maar oud (donkerbruin dus) vermengd met slijm/afscheiding.
Niet dat het eruit stroomde, maar gewoon met afvegen.

Mijn vk vertelde me ook dat dit geen kwaad kon, maar je maakt je toch automatisch zorgen.

Je baarmoeder is nu goed doorbloed, dus is erg gevoelig.
Ik had dit in het begin van mijn zwangerschap ook als ik gemeenschap had gehad met mijn vent, dan druppelde ik vers bloed. Op internet heb ik veel kunnen vinden, en mijn verloskundige heeft me alles ook haar fijn uitgelegd...
Maar toch raak je je zorgen niet helemaal kwijt, tis en blijft altijd enging.

Liefss.. Nens
23 wkn!

hoi,

Ik lees nu pas je verhaaltje. Maar als je telkens wat bloed verliest maak je je toch zorgen, ik zou de vk bellen voor een echo, dan weet je in ieder geval of alles nog goed gaat. Ik weet zeker dat je dan snel terecht kunt. Veel sterkte en probeer je niet te veel zorgen te maken.

Gr
Moeder van Amber

hallo

Moest net naar de toilet en had een heel klein beetje licht bloed in mijn broek zitten. Het vloeit verder niet.

Heb ook last van mijn maag, maar dat heb ik de hele dag al.

Moet ik me nu zorgen maken?

groetjes Annemiek

Hallo allemaal,

Erg herkenbaar allemaal. In het begin van deze zwangerschap heb ik dit ook gehad, nu ben ik 36 weken zwanger en gaat alles prima. Er hoeft dus echt niets aan de hand te zijn. Ik zou ook aandringen op een echo bij de verloskundige, het heeft mij destijds heel erg geholpen om het cashewnootje met kloppend hartje te zien. Dat gaf mij pas het gevoel dat ik echt mocht geloven dat ik zwanger was.

Sterkte allemaal.
Nienke

Terug
Bovenaan