Bloedverlies.....????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben 5 weken en heb gisteravond bij het afvegen na het plassen bruin bloed gehad. Verder na gisteravond niks meer tot vanmiddag. Ik ging vanmiddag naar de wc en toen zat er ook bruin bloed in mijn inlegkruisje. En bij het afvegen ook nog. Mijn man heeft gelijk met de ha gebeld en gevraagd wat dit kan zijn. Dit is namelijk ons 1e kindje en zijn dus nog helemaal onervaren. Zij gaf aan dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding kan zijn. Ik ben wel erg bang dat het misgaat. Want we zijn al 11 ronden bezig geweest voor deze zwangerschap. Met de kerstdagen willen we het aan onze ouders vertellen. Hoe moeten we dit aanpakken nu met deze ontwikkelingen? Moeten we het gewoon vertellen of toch nog niet? Heeft iemand ervaring met bloedverlies?

Groetjes Andrea

Hoi,

Ja idd je huisarts heeft helemaal gelijk dit kan wel tot 10 weken in de zwangerschap een keer gebeuren. Zelf heb ik er niet veel ervaring mee geloof ik (ben het weer vergeten). Maar er zijn genoeg mensen hier die het ook hebben gehad, dat is te zien aan alle topic's over bloedverlies die hier zijn geweest. Dus even terug kijken. Oh ja nog gefeliciteerd! En welkom op de forum.

Grt Suuz 32,1 weken

Hallo Andrea,

Ik zit in mijn 7e week en afgelopen zondag stond ik mijn haren te waren en viel er ineens een dikke sliert bloed in het bad. Meteen de gedachte dat het niet goed zou zitten temeer daar ik de hele dag door een stekende kramp rechtsonder in mijn buik heb en al drie een krampaanval heb gehad. Maandags de huisartss gebeld en deze vermoedden dat het wel eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon zijn of een miskraam. Dus afgelopen donderdag bij de gynaecoloog geweest voor een interne echo er vanuit gaand dat het vast helemaal verkeerd zou zitten. En wat schetst mijn verbazijng helemaal niets aan de hand, keurig kloppend hartje. Dus mijn zorgen waren tot nog toe onterecht, al kan er nog steeds heel mis gaan natuurlijk. Heel veel succes en ik zou ook gewoon de huisarts bellen voor zekerheid.

Groet Renske

Hallo,
In mijn eerste zwangerschap heb ik ook 1 keer last gehad van bruin bloedverlies. Zo lang het niet helder rood is en gepaard gaat met flinke buikkrampen, lijkt het wel in orde. (ik heb een miskraam gehad en dat ging gepaard met helder bloedverlies en echt flinke buikpijn)
Ik snap wel dat je schrikt! Hopelijk is het loos alarm.
Succes!!! Groetjes, Yoeke

We hebben vanochtend nog maar even gebeld met de ha. Ik verlies nog steeds bloed en het wordt ook helderder. Ik heb zo af en toe wel steken in mijn onderbuik. Dus ik denk wel dat het misgaat. Wij zijn hier erg verdrietig over. Vooral omdat het al zo lang geduurd heeft voordat we zwanger werden. Ik heb nog wel vlakbij mijn ribben die 'baarmoederkrampjes' en ook last van mijn borsten, maar ja, dat zal wel niet gelijk overgaan als het misgaat. Ik moest iig het goed in de gaten houden van de ha en anders volgende week nog even bellen. Ik ga lekker rustig aan doen en veel rusten misschien dat het helpt. We gaan het toch maar wel aan de ouders vertellen. Ook omdat ik me eigenlijk niet zo happy voel en ze het anders toch wel merken. Ik houd jullie nog wel even op de hoogte.

Groetjes Andrea

P.s. iedereen toch nog een fijne kerst toegewenst

Hallo Andrea,
Toen ik mijn miskraam kreeg, waren mijn zwangerschapskwaaltjes ook ineens helemaal verdwenen.
Groet, Yoeke

Terug
Bovenaan