bloedverlies!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik zit met een probleem.
Ik was woensdag op mijn werk en moest naar de wc toen zag ik dat ik wat bloed verloren was op zich had ik geen pijn in mijn buik maar toch maar even het ziekenhuis gebeld. Ik moest maar even langs komen en dan zouden ze even gaan kijken.
Goed toen ik daar was kreeg ik een echo het hartje klopte gelukkig nog en de baby bewoog ook nog goed.
Verder heb ik een inwendig onderzoek gehad en mijn baarmoedermond zag er ook nog prima uit en verder konden ze niks vinden.
Dus ik weer naar huis maar nu is het alweer zaterdag en ik bloed nog steeds niet hevig maar het blijft wel komen weet iemand wat ik hier nou mee moet maak me best wel zorgen. Ben nu 16 weken zwanger.

Groetjes ilona

Hey meid,

Ik heb zelf ook tot week 19 bloed verlies gehad elke keer iets maar als ik jou was zou ik toch even naar de vk bellen als je het niet vertouwd daar zijn ze ook voor.

En gewoon bellen hoor voor de zekerheid.

Gr Fruit Girl 23 wk en 1 dag

Hoi,
bloedverlies hoort niet en als dit blijft aanhouden gewoonweer bellen,het kan van alles zijn van een gesprongen ader tot eventueel een laagliggende placenta enz.
Dus gewoon weer bellen ,lag je placenta wel goed??

sterkte yvonne

hoi hoi

Ja mijn placenta lag ook nog goed daar hebben ze ook nog naar gekeken mijn verloskundige is alleen via het ziekenhuis bereikbaar ook zoiets stoms.
Dus aan haar kan ik het nu in het weekend niet vragen.
Moet altijd naar het ziekenhuis bellen.
Ik kan alleen haar bereiken van maandag tot donderdag van 9.30 tot11.30
de rest van de tijd moet ik het ziekenhuis maar bellen wie heeft dit ook.
Ik vind dit echt stom.
Denk toch dat ik maar even ga bellen of zal ik wachten tot maandag weet het echt niet meer Help.

groetjes ilona

Hoi Meid,

Je moet gewoon maar ff bellen het hoeft niets te zijn maar het zekere voor het onzekere en de vk weet het het beste.

Laat je het even weten als je meer weet.

Gr Fruit Girl

Hoi,
gewoon weer bellen daar zijn ze voor,ook al kunnen ze met deze termijn verders weinig ze kunnen wel weer even de harttonen laten horen wat voor jouw weer een geruststelling is.

sterkte! yvonne

Terug
Bovenaan