bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, dit is voor ht eerst dt ik op een forum zit, maar ik hb een brandende vraag.
Ik ben nu 8.5 wk zwanger van mijn 4e kindje en verlies sinds 1.5 wk wt oud bloed, niet veel, eigenlijk steeds na ht plassen mt afvegen. Sinds vandaag is ht meer geworden en wt roder bloed. Ik heb geen buikpijn verder, behalve af en toe een beetje een weeig gevoel, maar dt is vrij normaal wwet ik nog vn mijn vorige zwangerschappen. Vorige wk hb ik een echo gehad en daar was een kloppend hartje te zien, gister ook nog een echo gehad en ht kindje was gegroeid en zag er verder goed uit. Toch maak ik me zorgen of ht wel goed zal blijven gaan en geen miskraam uiteindelijk wordt, vooral ook omdat ik vandaag meer bloed verlies en ht roder vn kleur is. Ik hb geen voorliggende placenta. Wie herkent dit of weet mij hier meer over te vertellen?? Alvast bedankt

Hi Rosa,

Vervelend voor je! Ikzelf heb in het verleden 4 mk gehad en daar had ik ook een weeig gevoel en steeds roder bloed bij. Maar ik geloof dat je gevoel op een gegeven moment zo sterk is dat je weet of het goed zit of niet. Wat zegt jou gevoel hierover??
Ik weet dat het zeer veel onzerheid met zich meebrengt, weet echt wat je meemaakt.
Hou het daarom goed in de gaten en trek zo snel mogelijk aan de bel als het erger wordt.
Van de vele verhalen op het forum heb ik wel vernomen. dat dit soort situaties vaak voorkomen en dat het niks hoeft te betekenen. Ik duim voor je!

Veel sterkte & veel liefs zuska

Gelukkig zien de echo's er goed uit. Ik denk dat niets je gerust kan stellen wat anderen zeggen. Ik hoop dat het snel over is.

liefs
talke

hoi,
wat naar dat je bloed verliest,gelukkig in iedergeval dat de echo's goed waren ook al geeft het natuurlijk geen 100% garantie .
zo lang je geen krampen hebt zou ik me niet te druk maken als dat wel het geval is wordt het een ander verhaal natuurlijk en als het aan houdt gewoon met een week weer een echo regelen,want ik weet als geen ander hoe vreselijk onzeker bloedverlies is.

wbtft je placenta met 8.5 weken valt er echt nog niet te zeggen of je een voorliggende placenta hebt/krijgt,ik had het zelf maar op zijn vroegst was dat rond 12-13 weken pas wat tezien.

sterkte yvonne

Hoi Rosa,

Ik zit in de zelfde onzekerheid als jou.Vorige week had ik ook bloedverlies begon ook donker en werd ook steeds lichter en meer.Toen ben ik na de huisarts geweest en bleek ik een blaasontsteking te hebben.Nou krijg ik donderdag of vrijdag een echo...
Ik weet hoe je je voelt je wordt gek van onzekerheid!Maar gelukkig heb jij pas echos gehad en is het goed,ik zou gewoon vragen als ik jou was dat je meerdere echos krijgt.En misschien kunnen ze onderzoeken waar het bloeden vandaan komt.....

Liefs Nathas.

wt een lieve reacties allemaal!! op de laatste echo was duidelijk te zien dt de placenta helemaal bovenin zat. En ja voor mijn gevoel zit ht goed, ben vreselijk misselijk, pijnlijke borsten. maar bloed is niet passend bij een zwangerschap, ht gaat zo tegen mijn gevoel in. Vandaag hb ik vrijwel geen bloedverlies gelukkig, ik hou jullie op de hoogte, hoor!
liefs Rosa

ook ik ken dit als geen ander ben nu 6of 8 weken zwanger en super onzeker omdat ik somms wat bloed verlies toch zei mijn verloskundige afgelopen maandag dat ik me er niet te druk om moest maken,1op de 4 vrouwen heeft er last van.
en ik heb ook altijd met een uitstrijkje maken last van zware bloedingen zal inderdaad blij zijn met de echo over 2 weken maar moed houden hoor meid!!!

Terug
Bovenaan