Bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd  met jullie zwangerschap!!

Ik ben weer terug van weggeweest.. heb vorig jaar actief op het forum gezeten, maar ben inmiddels al weer een dik jaar geleden bevallen van een gezonde  dochter!!

Nou heb ik vorige week een zwangerschapstest gedaan, en die bleek positief!! Hoera een tweede!! geweldig! Maar nu heb ik sinds gisterochtend (zondag) bloedverlies. Niet heel erg veel, maar wel helder rood! Ik vloei nu nog steeds, maar het neemt in hoeveelheid af. Verder heb ik wel een beetje gevoelige buik, maar geen menstruatiekrampen! Ik vind het heel vreemd, en wordt natuurlijk erg onzeker. Morgen heb ik een echo, dus zekerheid.

Nu zou ik heel graag horen of er iemand is met dezelfde ervaring, of die me mischien iets meer zou kunnen vertellen. Hoop snel wat van jullie te horen!!

Alvast heel erg bedankt, en allemaal het allerbeste gewenst!!!

Liefs Nathalie

Hey meid,

Ik heb zelf een mk meegemaakt en ben nu 8w en 2d zwanger en ik had vrijdagnacht bloedverlies. Dus ik was ook helemaal in paniek, gelukkig met een goede afloop. Maar ik heb het ook al met een verkeerde afloop gehad. Het enige dat je kan doen is bloed laten trekken vandaag en je HCG waarden laten bepalen en dit binnen een tweetal dagen herhalen. Het gaat je niet helpen, maar het helpt wel duidelijkheid geven. Zijn de waarden gestegen, dan weet je dat je je geen zorgen moet maken. Zijn de waarden echter gedaald dan weet je dat het een mk is. Vk zeggen vaak dat je moet wachten tot de eerste echo, maar ik wou echt geen weken in onzekerheid leven bij mijn eerste mk. Dus ik wist na enkele dagen zwart op wit dat het misging. Zo wist ik wat me te wachten stond, en kon ik beginnen rouwen. Alles beter dan onzekerheid. Ik hoop echt dat het bij jou onschuldig bloedverlies is, want ik ken de hel waar je doorgaat bij een mk. En het ontneemt je je onschuld bij een volgende zwangerschap.
Dus ik duim echt voor je. Ik denk aan je

Alvast heel veel knuffels en steun van sita

hoi ik heb je berichtje gelezen en ik heb hetzelfde als jij ik  ben 29-7 gaan vloeien helder rood bloed met een zeurende buikpijn heb woensdag een echo gehad maar ze kon niks zien dus zei de gynecoloog dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad maar uit bloedonderzoek blijkt dat mijn hcghormoon nog steeds te hoog is zelfs na 2 keer prikken het is nu 4-8 en ik vloei nog steeds maar heel klein beetje nog moet vrijdag weer bloed laten prikken hoop dat ik toch nog zwaner ben dus duimen

Hoi!

Ik ben 11 weken zwanger en ik vloei al lachtjes de hele zwangerschap. Zonder krampjes dat wel, maar het is evengoed schrikken. Omdat ik licht bloed verloor heb ik met 8 weken een echo gehad en die gaf an dat alles goed was. Ik heb gemerkt dat ik waarschijnlijk een heeeeel gevoelige baarmoeder heb, want als ik  hard nies, of seks heb gehad met mijn man dan begin ik weer te vloeien.... Het is niet leuk, maar ik geloof niet dat het heel ernstig is. Volgede week heb ik weer een echo, dus dan zullen we het zeker weten.  

Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan