bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Even n vraagje, Ik ben morgen 6 weken zwanger en heb gisteren wat bloed verlies gehad wel helder rood maar niet veel, heb op google gelezen dat dat niet zo erg is (had geen kramp ofzo). Maar heb ook sinds gisteren geen pijnlijke gezwolle borsten meer (die ik voor t bloedverlies wel had). Is er iemand die dit ook gehad heeft?

Hallo,
Ik zou dan nog een test doen voor de zekerheid. Want het is wel vreemd dat je geen pijnelijke borsten meer hebt. Ik wil je niet ongerust maken hoor.
Maar je weet maar nooit en anders even de vk bellen. Kan nooit kwaad.

Heel veel succes en ik hoop dat je nog gewoon zwanger bent

groetjes mama27

Hoi,

Nog een test doen geeft nu niks aan. Het HCG zit de eerste tijd na een mk nog in je lijf. Bloedverlies hoeft niks aan te geven. Ik ben 4 keer zwanger geweest. Alle keren bloedverlies gehad. 2 keer is het goed gegaan, 2 keer is het mis gegaan. Bel gewoon de vk. Misschien kan zij op korte termijn een echo voor je regelen. Met 7 weken zou je met een inwendige echo een kloppend hartje moeten zien. Bij mijn laatste zwangerschap kreeg ik met 6w 3d al een echo i.v.m. bloedverlies. Toen konden we al een kloppend hartje zien.

Sterkte!
Groetjes, Cathy

Hoi,
Een vriendin van mij had ook vanaf ongeveer de zesde week steeds een beetje bloedverlies. Ik denk dat dit wel zo'n twee weken heeft aangehouden. Ze heeft wel een extra echo gekregen, maar alles is nu weer goed! Waarschijnlijk was het toch nog innestelingsbloed, ook al is dat normaal eerder.
Ik hoop voor je dat het bloedverlies niet aanhoudt! veel succes!

Ik hoop voor je dat t niets betekend. Ik had vanaf maandag bloedverlies (toen 6 wk 5 dg zwanger)   Volgens vk kon t evt. blaasontsteking zijn of wondje in baarmoeder. Helaas heeft t doorgezet en heb ik dus miskraam gekregen. Ik heb/had geen pijn in mijn buik. Pijn in borsten heb ik nog steeds (dat gaat vanzelf weg), en steken in lies op dat moment ook (nu over). Ik wil je geen naar gevoel geven maar t kan dus 2 kanten op. Ik zou eigenlijk 3-9 1e afspraak bij vk hebben, maar kon dus gister al terecht. Nu weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben.

Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger blijft! Succes ermee, en ik zou gewoon de vk bellen als ik jou was.

Gr Bieb

Ik hoop voor je dat t niets betekend. Ik had vanaf maandag bloedverlies (toen 6 wk 5 dg zwanger)   Volgens vk kon t evt. blaasontsteking zijn of wondje in baarmoeder. Helaas heeft t doorgezet en heb ik dus miskraam gekregen. Ik heb/had geen pijn in mijn buik. Pijn in borsten heb ik nog steeds (dat gaat vanzelf weg), en steken in lies op dat moment ook (nu over). Ik wil je geen naar gevoel geven maar t kan dus 2 kanten op. Ik zou eigenlijk 3-9 1e afspraak bij vk hebben, maar kon dus gister al terecht. Nu weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben.

Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger blijft! Succes ermee, en ik zou gewoon de vk bellen als ik jou was.

Gr Bieb

Hallo, ben ik weer, heel erg bedankt voor de lieve reacties, dinsdag had ik dus wat bloed velies gehad niet veel, en gisteren en vandaag dus helemaal niks meer, waar ik me dus eigenlijk zorgen om maak is dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn. Ik ben vandaag zes weken zwanger, en kan dus nog geen echo laten maken volgens vk. en dat begrijp ik ook wel, maar wij gaan maandag voor 2 weken op vakantie. dus hoop niet nog 2 en n halve week in onzekerheid te zitten. maar zit waarschijnlijk niets anders op.

Terug
Bovenaan