bloedverlies!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

zelf zit ik op het juni forum maar ben hier soms ook wel te vinden.
ik heb sinds gisteren wat bloedverlies met bruine afscheiding ben  nu 10 weken en 2 dagen zwanger van ons vierde kindje.
ik heb de verloskundige gebeld en die zegt afwachten maandag heb ik mijn echo.
ik ben zo bang zelf heb ik het gevoel dat het niet goed is ben deze zwangerschap ook niet misselijk ofzo terwijl ik bij de vorige drie echt ziek was.
hebben meer meiden hier dit mee gemaakt?

groetjes silke

Hey Silke

Je zal je nu echt wel rot voelen. Ik kan je geen definitief antwoord geven spijtig genoeg. De eerste keer dat ik zwanger was bleek het bloedverlies een voorteken van een miskraam. Maar nu ik weer zwanger ben heb ik al 4 keer bloedverlies gehad. Met 8w, met 12w, met 20w en nu enkele dagen geleden met 23w4d weer. Telkens bleek mijn meisje het op de echo goed te doen, en ook konden ze mij nooit vertellen waar het dan vandaan kwam. Bruin bloed wil meestal zeggen oud bloed. Bij mij is het telkens roze afscheiding met helderrood bloed bij. En telkens ben ik terug helemaal in paniek. Maar gelukkig nu telkens zonder dat het mis gaat. Maar ook ik maak me nu nog elke dag zorgen om mijn kleintje.
Dus veel sterkte, en ik hoop dat maandag je een kloppend hartje te zien krijgt.
knuffels sita

Hoi, ik heb ook wat bloedverlies. Ik ben 5 weken en 1 dag en heb sinds gisteravond wat bruin bloedverlies, vanochtend was het ineens heel veel. De verloskundige zegt dat ik alleen maar kan afwachten en zolang ik geen hele erge buikkrampen krijg, hoeft het geen miskraam te zijn. Maar ik ben er doodsbang voor. Heb al ergens anders op dit forum gelezen over moeders die dit ook hadden en waar het allemaal bij is goed gekomen, dus ik probeer positief te blijven maar dat vind ik wel heel moeilijk. Ik hoop dat het bloeden snel overgaat.

Ben ook benieuwd hoe het bij jullie gaat.

Liefs simone

hoi silke

hè jakkes wat een onzekerheid... ik hoop dat je maandag gewoon een mooie echo krijgt en dat er niks aan de hand blijkt te zijn!! ik ben zelf ook steeds onzeker hoor, ik ben (bijna) niet misselijk geweest ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger... maar voel me wel gewoon heel erg goed, net als de voorgaande 12 weken, heb ietsiepietsie bloedverlies gehad maar dat bleek ook gewoon oud bloed te zijn... moet dinsdag weer naar de verloskundige en hoop dan ook weer een mooi hartje te horen....
succes iig!!

kus alie

Terug
Bovenaan