bloedverlies

Hallo Allemaal,

Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger, nou heb ik gisterochtend aardig wat helderrood bloed verloren, er zat geen stolsel of iets in, en sinds gistermiddag en is het van dat bruine bloed geworden, gister wel naar ziekenhuis gegaan voor echo, maar hij kon er nog niet veel van zeggen kan goed gaan of fout gaan zegt hij,maar het vruchtje zag je zowat niet. sinds vanmorgen is het bijna niks meer, wie heeft hier ervaring mee, of weet dat als het vruchtje niet meer leeft hoelang je nog een positieve test heb.

Bij voorbaat dank

Hoi Anoniem,

Onlangs hebben ook 2 andere zwangere vrouwen op dit forum bloedverlies gehad en dat bleek allemaal goed te zijn dus ga niet meteen van het ergste uit. Kan me heel erg goed voorstellen dat je erg geschrokken bent! Kun je nu met 7 weken terug komen om te kijken of het hartje klopt?

Ik had nog 2 weken na mijn mk een positieve test en toen ik mijn mk had, was het eigenlijk al een tijdje mis.

Het is het ergste wat er is, maar ik vrees dat je niets anders kunt doen dan afwachten. Ik wens je heel erg veel sterkte en ik hoop dat alles goed is!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan