bloedverlies

Hallo Allemaal

Ik ben nou 6.5 week zwanger of niet, vorige week woensdagochtend aardig wat bloed verloren en daarna nog 2 dagen van die bruine troep,ik heb alleen helemaal geen buikpijn gehad, we zijn wel naar het ziekenhuis gegaan maar daar zeiden ze het is afwachten het kan goed of fout gaan, sinds zaterdag heb ik helemaal geen bloedverlies meer, en ik heb nog steeds zere borsten en soms misselijk, de zwangerschaptest geeft ook nog steeds zwanger aan, maar ik weet dat zegt ook niet alles, volgende week donderdag weer een echo, maar dat lijkt echt een eeuwigheid te duren als je in de zenuwen zit, heeft iemand hier ervaring mee?

Bvd maaike

Meid, ik zou het niet weten eerlijk gezegd maar ik wil je wel succes wensen. Ik zou wel vragen of ze ff kunnen kijken, ze kunnen in ieder geval zien of er nog wat zit toch?

Ik duim dat alles goed is,

Liefs Po

Sorry Maaike, maar ik kan hier ook niets zinnigs over zeggen..... Kun je de afspraak niet naar voren halen en inderdaad vragen of ze even kijken? Volgens mij moet er al van alles te zien zijn....

X en succes!
Syl

Hoi Maaike, wat vreselijk hè?! Ik weet helaas maar al te goed wat je nu doormaakt: ik ben nu 9 weken en een paar dagen zwanger (als het goed is...) en ik verlies al bloed vanaf de vijfde week! Eerst alleen een beetje, met 7 weken ineens erg veel, vooral na de grote boodschap. Ik heb toen het ziekenhuis gebeld, ik mocht direct komen voor een echo en er bleek niets aan de hand, ik was toen 7w5d. Ik mocht me van de gyn geen zorgen maken over het hoe en waarom van het bloed, gewoon accepteren dat het zo is. Zolang het alleen bloed is en geen kramp of pijn erbij is het niet ernstig...
Ik heb al eerder een miskraam gehad, vandaar dat ik hier nog een beetje rondhang af en toe, dus ik ben er uiteraard helemaal niet gerust op.
Als ik jou was zou ik de situatie nog een keer uitleggen en aandringen om snel een echo te laten maken.

Heel veel sterkte!
Liefs, el.

Hoi Maaike,

Probeer idd de echo eerder te laten doen. Die onzekerheid is ook niet goed voor je. Zo rond de 7 weken moeten ze een hartje kunnen zien.

Sterkte en we duimen voor je.

Terug
Bovenaan