Bloedverlies

Hallo allemaal,

Ik ben hier voor het eerst en net als jullie met een niet zo leuke reden. Ik heb vorige week woensdag een miskraam gehad.
Nou vroeg ik me af hoelang je daarna nog bloedverlies hebt. Het is voor mij de eerst (en hopelijk ook de laatste keer) dus dit is allemaal nieuw.
Weten jullie een antwoord op mijn vraag?

Alvast bedankt,

Lil

Hoi Lilke,
Dat  verschilt per persoon.
Ik heb 4 dagen bloedverlies gehad alleen bij het afvegen.
Toen werd het erger. Na 5 dagen verloor ik toen het vruchtje en daarna heb ik nog ongeveer 5 dagen bloedverlies gehad.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Hoi Lilke,

Wat een nare ervaring he? Ik vind het heel vervelend voor je.
Even over je vraag: volgens de boekjes zou het bloedverlies tussen de paar dagen en 2 weken moeten duren. Bij mij was het de eerste keer na een dag of 4 weer over. Dit keer na 3 dagen, maar na weer 3 dagen kreeg ik oud bloed. Een week lang. En na het klussen heb ik in de eerste maand ook soms wat oud bloed verloren. Maar de afscheiding mag niet (sorry) vies ruiken, en je mag er geen koorts bij hebben. Als dat wel zo is moet je contact opnemen met de huisarts. Ook als je na 3 weken nog veel bloed verliest.
Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt!

Heel veel sterkte de aankomende tijd!
Groetjes, Kat

Hoi Lilke,

Helaas welkom op dit forum maar wel fijn dat er hier ook altijd iemand reageerd die wel een antwoord weet of je kan steunen.
Gaat het inmiddels een beetje met je?
Bij mijn miskramen heb ik elke keer zo een 4 dagen echt heftig bloedverlies gehad en daarna niets meer. Wel was mijn volgende ongi dan ook iets heftiger dan een  normale ongi omdat er soms iets van restje kunnen achterblijven die er dan bij je volgende ongi uitkomt.

Sterkte,

Corina

Terug
Bovenaan