bloedverlies

hoi hier weer even een decembermoeder..
ik heb een vraagje ik heb sinds gisteravond bij het afvegen wat bloedverlies, vanmorgen ook weer.
ik heb de vk gebeld maar hij zegt dat het te vroeg is om hier iets over te zeggen.
heeft iemand dit ook wel meegemaakt, ik ben zo bang dat het fout gaat.
ben er van aan het hyperventileren.
hopelijk kunnen jullie mij wat geruststyellen want dat is de vk niet gelukt..
groetjes milenne

tsja meid, het kan goed gaan of niet goed gaan. Daar is idd niks van te zeggen. Snap dat je er super onzeker van wordt. Maar helaas kan niemand je zekerheid geven. Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Hey

Tja, niemand kan je zekerheid geven maar ik kan wel zeggen dat ik bij mijn 3e zwangerschap de eerste 12 weken geregeld bloedverlies heb gehad.
er werd mij verteld dat het wel vaker voorkwam en zolang het maar bij het afvegen blijft is het vaak geen probleem. maar als er ook echt bloed in de wc ligt dan is het vaak niet goed.
het vervelende hieraan is dat je niks anders kan doen dan afwachten!
mijn eerste echo was toen met 6 weken! misschien dat jij ook op tijd heen mag?
Sterkte,

Liefs Jenny (oktober forum 13 wk en 3 dagen)

hoi,
bedankt voor de lieve reacties
ik heb nog even met een andere vk gebeld omdat ik opeens ook veel buikkrampen kreeg
zij zei me dat bloedverlies opzich niet erg is maar met die buikkrampen en wat meer bloedverlies  vond zij het toch zorg wekkend. helaas ben ik nog niet ver genoeg voor een echo maar we blijven hopen dat het goed komt..
het is wel erg eng allemaal...
ik hou jullie op de hoogte
greetz milenne

Terug
Bovenaan